جلسه بررسی احداث سه نیروگاه موبیل شرکت مپنا در شمال خوزستان برگزار شد

جلسه بررسی احداث سه نیروگاه موبیل شرکت مپنا در شمال خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران خورستان جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص احداث سه نیروگاه موبیل شرکت مپنا در شمال خوزستان با توجه به مشکلات مطرح شده توسط شرکت برق منطقه ای به ریاست کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استان در اداره کل مدیریت بحران خوزستان برگزار شد.

مدیر کل مدیریت بحران  استان گفت:یکی از کمیته های فعال در ستاد خسکشالی در سال گذشته کمیته برق استان بود که عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشت و مقام اول بهینه سازی در کور را به رغم همه تنگناهای موجود کسب کردیم .

کیامرث حاجی زاده روز شنبه در جلسه  بررسی احداث سه نیروگاه موبیل شرکت مپنا در شمال خوزستان بیان کرد:  در راس همه فعالیت های استان استاندار خوزستان قرار دارد که شبانه روزی پای کار است.

وی افزود: اما سهم بزرگ در موفقیت های حوزه برق استان را تعامل و صبر مردم از ان خود کرده است چراکه با همراهی آنها توانستیم سال پر تنش را درحوزه انرژی را پشت سر بگذاریم.

مدیر کل مدیریت بحران  استان ادامه داد: پس از بحران های بهمن سال ۹۵  و پیام مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای دولت به خوزستان داشت و پیگیری های مجدانه استاندار  برای حل مشکلات ادامه داشت.

وی بیان کرد: نگاه ویژه دولت به بخش زیرساختی استان، پس از مصوبه فرودین ۹۶ در حوزه زیربنایی به ویژه برق و انرژی جدی تر شد.

حاجی زاده  با تاکید بر اهمیت استاندارد و ایمن بودن زیرساخت ها بیان کرد: خوزستان استانی است که دوره فصل گرمای آن طولانی است یعنی از فرودین ماه گرمای آن شروع می شود و گاها تا آذر  ماه ادامه دارد همچنین در کنار این موضوع صنایع بزرگی در استان  فعال هستند که باید از ساختار انرژی ایمن برخوردار باشند.

وی توضیح داد:  در کنار ساختار ایمن باید بحث پدافند غیرعامل نیز دیده شود.

مدیر کل مدیریت بحران  استان ادامه داد: راه اندازی ایستگاه های برق که حرکت جهادی در طول  چهل ساله انقلاب باید جدی گرفته شود البته استاندار بر آن تاکید دارند و پیگیریهای بسیاری نیز در این زمینه داشته اند و شرکت برق منطقه ای استان نیز پای کار هستند که انتظار می‌رود فرماندارها  نیز در این حوزه ورود جدی داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات