بازدید جمالی نژاد از چند پروژه عمران شهری همدان

بازدید جمالی نژاد از چند پروژه عمران شهری همدان

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صبح جمعه ۹ آذر از چند پروژه عمرانی شهرداری همدان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر جمالی نژاد ابتدا از طرح در حال اجرای پیاده راه سازی بلوار ارم به طول ۲.۲ کیلومتر که داری کاربری های توریستی و رفاهی است، بازدید نمود.

در ادامه از پروژه احداث ساخت تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی بازدید شد که با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان و پیشرفت بالای ۵۰ درصد در حال اجراست، بازدید شد.

دکتر جمالی نژاد همچنین از پروژه محور فرهنگی تاریخی پیاده راه سازی خیابان بوعلی- هکمتانه شهر همدان که به منظور بازگرداندن هویت تاریخی و جذب گردشگر در این شهر تاریخی در حال اجراست، بازدید نمود.

خیابان بوعلی و اکباتان دو محور گردشگری همدان هستند که اماکن تاریخی و ارزشمندی در امتداد این خیابانها وجود دارد به طوری که از یک طرف به آرامگاه بوعلی سینا و دیگری به تپه هگمتانه منتهی می شود .

طرح پیاده راه همدان که در مسیر خیابان بوعلی انجام شده در فاز دوم با هدف پیاده راه شدن خیابان اکباتان در حال اجراست تا مسیر اصلی اتصال آرامگاه بوعلی به تپه هگمتانه فرصتی برای جذب گردشگر شود .

جمالی نژاد همچنین از خیابان قدیمی و تاریخی اکباتان همدان هم بازدید نمود.

در این بازدید ها عراقی معاون عمرانی استاندار همدان و جمعی از مدیران کل استانداری، صوفی شهردار همدان و جمعی از مدیران این شهرداری و مجید عبدالهی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور حضور داشتند.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات