دیدار شهردار شاهین شهر با خانواده معظم شهید تازه تفحص شده غلام حق شناس

دیدار شهردار شاهین شهر با خانواده معظم شهید تازه تفحص شده غلام حق شناس

شهردار شاهین شهر به همراه جمعی از مدیران شهرداری ، با خانواده معظم شهید تازه تفحص شده غلام حق شناس دیدار نمود.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این دیدار معنوی گفت: آرامش امروز جامعه ما مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی در ادامه افزود: همه ما مدیون ایثارگری شهداء هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف کشور مرهون خون پاک و مطهر آنان است.
عشقی خاطر نشان نمود: خانواده های معظم شهداء با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور کاری ستودنی انجام دادند که این مهم افتخاری بزرگ برای تمام ملت ایران اسلامی است.
شهردار شاهین شهر تصریح نمود: امروز همه ما وظیفه داریم ضمن پیروی از راه شهدای گرانقدر، این مهم را به نسل های بعد انتقال دهیم زیرا حفظ و صیانت از کشور عزیزمان در گرو پیروی از راه شهداء و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
شایان ذکر است پیکر پاک و مطهر شهید غلام حق شناس پس از ۳۶ سال به میهن اسلامی بازگشته و مراسم وداع با این شهید والامقام در روز یکشنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۹ صبح از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه شروع  سپس در گلزار شهدای شهر گرگاب در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات