‍ ‍ خارج از بحث های مهندسی، نما یک حوزه بسیط فرهنگی اجتماعی است

‍ ‍ خارج از بحث های مهندسی، نما یک حوزه بسیط فرهنگی اجتماعی است






علی اصغر کمالی زاده در پنل تخصصی "نما" که با حضور اعضای شورای شهر و صاحب نظران این حوزه در باشگاه میلاد برگزار شد، افزود: خارج از چارچوب های مهندسی، نما باید به عنوان یک هویت و فرهنگ مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار کرج ادامه داد: باید در مسیری قدم برداریم که نمای ساختمان های ما به عنوان جامعه ای اسلامی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی باشد نه برگرفته از کلیساهای کاتولیک و فرهنگ های غربی.

وی تاکید کرد: نما و سیما منظر شهری خارج از بحث های مهندسی یک حوزه گسترده فرهنگی اجتماعی است که باید از این ظرفیت وسیع به درستی استفاده کرد.

کمالی زاده با اشاره به انجام مطالعات جامع سیما منظر، گفت: مطالعات جامع سیما منظر در حال انجام است که پس از تصویب به عنوان یک سند جامع و کامل اجرایی خواهد شد.

شهردار کرج در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به برگزاری اولین نشست رسمی نهاد جامع مطالعات و برنامه ریزی شهر کرج، افزود: در اولین نشست این نهاد که با حضور معاون شهرسازی وزیر راه و رییس شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد موضوعات بسیار خوبی مانند طرح های تفصیلی به بحث گذاشته شد که تلاش می کنیم با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات گوناگون به خروجی های مدنظر برای رسیدن به شهری توسعه یافته، دست یابیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات