اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه شمالی، نصف مجموع اعتبار شهرداری کرج است

اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه شمالی، نصف مجموع اعتبار شهرداری کرج است





علی اصغر کمالی زاده در اولین جلسه نهاد مطالعات برنامه ریزی شهر کرج که باهدف راهبری و هدایت طرح‌های توسعه شهری کرج برگزار شد، اظهار کرد: نهاد مطالعات برنامه ریزی شهر می‌تواند نقش به سزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه شهرسازی داشته باشد.

وی با اعلام اینکه اجرای پروژه بزرگراه شمالی یکی از طرح های مهمی بود که با جسارت توسط شهردار وقت مورد پذیرش واقع شد، افزود: عدم اجرای پروژه بزرگراه شمالی کرج سبب می شد کارایی ادامه بزرگراه همت به البرز به حداقل ترین سطح ممکن برسد.

کمالی زاده مبلغ اولیه قرداد این طرح بزرگ را ۵۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: با تعدیل قیمت و بررسی دیگر نکات ضروری، اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان برای اتمام این پروژه برآورد شده در صورتی‌که مجموع اعتبار شهرداری حدود ۲ هزار میلیارد تومان است.

این مسئول ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت دستگاه‌های استانی نظیر استانداری و دستگاه قضا برای آزاد سازی اراضی ، خاطرنشان کرد: این پروژه تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته و در صورت تامین اعتبار به موقع، تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار کرج تصمیم گیری در خصوص اراضی و کاربری‌های حاشیه بزرگراه شمالی کرج را ضروری دانست و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق قدم مناسبی در اجرای این طرح برداشت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات