حمایت‌های شورای شهر مشهد از معلولان استمرار خواهد داشت

حمایت‌های شورای شهر مشهد از معلولان استمرار خواهد داشت

حمایت‌های شورای شهر مشهد از معلولان استمرار خواهد داشت

رییس شورای شهر مشهد مقدس گفت: در این دوره از مدیریت شهری تعامل و ارتباط خوبی با جامعه معلولان برقرار شده و در حد بضاعت خود مساعدت‌هایی داشته‌ایم که این حمایت‌ها مستمر خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان معلول مشهد که با عنوان «فروغ زندگی» در محل نگارخانه شهر برپا شده است، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که با مشارکت مدیریت شهری آثار زیبا، ارزشمند و فاخر تعدادی از شهروندان هنرمند معلول مشهدی در این نمایشگاه عرضه شده است؛ همشهریانی که علی‌رغم برخی محدودیت‌های جسمی و حرکتی، آثار نفیسی خلق کرده‌اند.
وی حضور در اینگونه نمایشگاه‌ها را یکی از وظایف همگان برشمرد و گفت: این نقاشی‌های زیبا نشان‌دهنده عزم، اراده و همت والای افراد معلول است و ظرافت آنها به نحوی بوده که گویی انسانی بدون هیچ محدودیت، آنها را به تصویر کشیده است.
حیدری از تمامی شهروندان مشهدی خواست تا به منظور تقویت و تداوم فعالیت این هنرمندان و بهره‌گیری از کارهای هنری و مشارکت در خرید آنها که سبب ایجاد روحیه‌ای تازه در معلولان می‌شود، از نمایشگاه بازدید نمایند.
رییس شورای شهر مشهد مقدس با بیان اینکه صاحبان آثار ارائه شده در نمایشگاه خواستار افزایش زمان فعالیت این مجموعه بودند، افزود: پیرو همین درخواست، مقرر شد درب‌های این نمایشگاه که تا ۱۴ آذرماه برپاست، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ و همچنین ۱۷ الی ۲۱ به روی علاقه‌مندان باز باشد؛ و روز دوازدهم آذرماه، همزمان با روز جهانی معلولان، نمایشگاه به صورت یکسره فعالیت خواهد نمود.
حیدری خاطرنشان کرد: بدون شک این نمایشگاه به مثابه یک کلاس تقویت عزم و اراده برای تمامی شهروندان است و از همه شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم.
وی در ادامه به ارتباط شورای پنجم شهر مشهد با اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی اشاره کرد و در این خصوص گفت: مدیریت شهری مشهد در دوره جدید خود، پیوسته در تعامل با جامعه معلولان بوده و از این افراد حمایت کرده است؛ پیرامون موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای تردد کم‌توانان و ناتوانان اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر از سوی شهرداری آغاز شده است.
حیدری با بیان اینکه سال جاری ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان استثنایی از سوی شورای شهر مشهد به تصویب رسید، افزود: در سایر حوزه‌ها همچون حوزه فرهنگی، ورزشی و ... نیز در حد توان حمایت کرده‌ایم و این رویکرد تداوم خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات