جشنواره قصه‌های سپید کلید خورد

جشنواره قصه‌های سپید کلید خورد

جشنواره قصه‌های سپید کلید خورد

در آستانه شب یلدا جشنواره قصه‌های سپید کلید خورد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جشنواره نوای خوش قصه با عنوان «جشنواره قصه‌های سپید» ویژه پدرها و مادرها و همچنین پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های مشهدی برگزار خواهد شد.
بر این اساس، این جشنواره می‌تواند نوستالوژی‌های گذشته را دوباره به یادآورد و گنجینه ماندگاری برای آینده رقم بزند. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به انتخاب خود قصه‌ای را برگزیده و آن را به روش ساده، روان و قابل فهم بازگو کنند.
همچنین قصه‌ها باید به لهجه و گویش محلی اجرا شود و در عین حال برای مخاطبان قابل فهم باشد. گرچه قصه‌گویی با موضوعاتی چون هویت شهر مشهد و معرفی چهره‌های ماندگار این کلانشهر ازا متیاز ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.
نکته مهم آن است که مدت زمان قصه‌گویی نبابد از ۱۵ دقیقه بیشتر باشد و قصه گو باید نام، نام خانوادگی و نام قصه را در ابتدای فایل صوتی خود معرفی کند. علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند فرمت آثار خود را به صورت فایل صوتی ارائه کنند.
شرکت کنندگان باید فایل صوتی قصه خود را به فرهنگسرای الهیه ارائه دهند یا یه ادمین کانال farhangsaraelahieh@ ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۱ آذرماه است و قرعه کشی برای همه افراد شرکت کننده در طرح به همراه تقدیر از نفرات برگزیده روز یکم دی ماه در جشن شب یلدا صورت می‌گیرد.
گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر شماره تلفن ۳۵۳۱۲۵۰۰ داخلی ۲۲ در دسترس است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات