همکاری شورای شهر مشهد و بهزیستی متنوع و در سطوح مختلف بوده است

همکاری شورای شهر مشهد و بهزیستی متنوع و در سطوح مختلف بوده است

همکاری شورای شهر مشهد و بهزیستی متنوع و در سطوح مختلف بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رئیس شورای شهر مشهد و مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی از نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان معلول مشهدی که با عنوان «فروغ زندگی» در محل نگارخانه شهر درحال برگزاری است، بازدید کردند.

حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی در حاشیه این بازدید به گفتگو  با خبرنگارما پرداخت و ضمن تشکر از شورای شهر مشهد و شهرداری به دلیل برپایی این نمایشگاه، اظهارکرد: آثار نمایش داده شده در این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همه شهروندان عزیز مشهدی پیشنهاد می‌کنم از نمایشگاه بازدید نمایند.

وی در ادامه صحبت های خود به تعاملات شورای پنجم شهر مشهد و سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: این همکاری‌ها بسیار متعدد، متنوع و در سطوح مختلف بوده است؛ بسیار خرسندیم که برای نخستین بار شاهد انتصاب فردی بعنوان مشاور شهردار در امور معلولان هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمینه حمل‌ونقل افراد معلول و توانمندسازی فرهنگی و هنری ایشان گام های بسیار خوبی برداشته است؛ ارتباط با مدیریت شهری مشهد در خصوص توانمندسازی معلولان بسیار وسیع و خوب بوده و لذا از شورای پنجم شهر مشهد کمال تشکر را داریم.

وی افزود: بواسطه مدیریت شهری جدید فرصت بی‌نظیری در مشهد ایجاد شده تا بتوانیم بخشی از حقوق افراد معلول را برای جامعه و مردم تبیین کنیم.

پوریوسف تصریح کرد: امیدواریم با تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولین که اردیبهشت ۹۷ به تایید شورای نگهبان رسید و چشم انداز بهتری نسبت به قبل در فرا روی معلولین قرار داد، بتوانیم با استفاده از این قانون بیش از پیش با همکاری و تعامل شورای شهر و شهرداری این فضا را فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات