روشنایی پارک های محدوده منطقه شش ساماندهی شد

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از تامین و ساماندهی روشنایی پارک های محدوده منطقه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش، محمد عتاب اهوازی طی اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف توسعه و ارتقا کیفیت پارک های محله ای، عملیات اجرایی بهسازی و تامین روشنایی پارکهای واقع در محدوده منطقه ۶ از فعالیتهای اصلی حوزه خدمات شهری منطقه است و به همین منظور روشنایی پارک های پرنیا، شهید سبحانی، آلاله و دیگر عرصه های سبز منطقه ساماندهی شد .

عتاب اهوازی در ادامه با بیان اینکه روشنایی مهمترین عوامل افزایش ایمنی در پارکها است، افزود: ساماندهی نورپردازی در پارکها، باید منطبق بر کیفیت فضا و متناسب با عملکردهای مختلف آن صورت گیرد.

وی گفت: منظور از ساماندهی و بهبود کیفیت، استفاده از کمیت زیاد نور نیست، بلکه تامین نور کافی و متناسب و سازگار با محیط، حائز اهمیت است .

مدیر منطقه شش اظهار کرد: عناصر روشنایی علاوه بر تامین نور و ایمنی محیطی پارک ها و همچنین ارتقای کیفیت فضای پارک های شهری، به عنوان عناصر طراحی نیز استفاده   می شوند به این صورت که با ایجاد روشنایی در فضاها و عرصه های سبز جلوه های هنری به کار برده شده در این اماکن زیباتر نمایان خواهند شد .

محمد عتاب اهوازی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف انجام این عملیات رضایت شهروندان و ایجاد محیط تفریحی سالم در اوقات فراغت مردم بوده است .

گفتنی است، تامین روشنایی دیگر پارک ها و اصلاح شبکه روشنایی فضاهای سبز نیز در دست اقدام است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات