تشکیل جلسه ی کمیته درآمدی شهرداری منطقه چهار اهواز

تشکیل جلسه ی کمیته درآمدی شهرداری منطقه چهار اهواز

مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز از برگزاری جلسه کمیته درآمدی پیرامون کمیسیون ماده صد، ساماندهی ساخت و ساز و بهبود نحوه وصول منابع درآمدی خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز این جلسه با حضور معاونین، مسئولین واحدهای مرتبط و با محوریت بررسی موضوع افزایش سطح درآمد و جذب بودجه برگزارشد که ارائه آمار بدهکاران تجاری، شناسایی و معرفی کلیه واحدهای تجاری غیر مجاز سطح منطقه توسط معاونت خدمات شهری و ارائه به معاونت شهرسازی جهت تهیه گزارش کارشناسی و ارجاع به کمیسیون ماده صد جهت اخذ تصمیم، و همچنین شناسایی تمامی تخلفات ساخت و ساز در مدت ۷۲ ساعت توسط معاونت شهرسازی و معماری از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه دیروز کمیته درآمدی منطقه چهار بودند.

علیرضا سعادت مدیر منطقه چهار گفت: شهرداری ها نهادی خود کفا هستند و هزینه های جاری برای ارائه خدمات عمرانی و شهری را از طریق منابع داخلی و خارجی خود تامین می کنند. لذا ضرورت تشکیل جلساتی با هدف ارتقاء درآمد زایی منطقه و پیگیری هر چه بیشتر وضعیت مطالبات ضروری است.

برپایه این گزارش اعضای کمیته در این جلسه به بررسی وضعیت درآمد منطقه پرداخته و پیشنهادات خود را در زمینه افزایش درآمد اعلام کردند.

مدیر منطقه چهار در ادامه این جلسه گفت: باید در نحوه تامین منابع و رفع مشکلات منطقه همگی با هم و با تبادل نظر و کمک به یکدیگر تلاش کنیم.

سعادت از اعضای شرکت کننده خواست تا در جلسه بعدی کمیته، گزارش و آمار فعالیت های حوزه خود را ارائه نمایند.

وی در پایان از کلیه معاونین و مسئولین شهرداری خواست تا نهایت تلاش خود را در راستای جذب درآمد پایدار منطقه به کارگیرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات