جشنواره سفره ایرانی در قم برگزار می شود

جشنواره سفره ایرانی در قم برگزار می شود

مقیمی از اجرای جشنواره سفره ایرانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، امور زنان استانداری، کانون مساجد و بهزیستی با هدف معرفی توانمندی های بانوان در حوزه غذا و صنایع دستی بومی و محلی قم، آئین شب یلدا و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای شهروندان خبر داد.
وی در تشریح برنامه این جشنواره، به برگزاری مسابقه آشپزی در ۲ حوزه آش و آبگوشت قمی، نان و شیرینی، صنایع دستی، سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی های بانوان مسجدی و نیز مددجویان بهزیستی و دانشجویان اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه و نمایشگاه می توانند به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس خیابان بنیاد فرهنگسرای ایثار مراجعه یا با شماره تلفن ۳۲۷۰۸۰۰۸ و سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و یا به سایت اینترنتی basalam.ir مراجعه کنند.
مقیمی زمان ثبت نام را از اول لغایت ۲۰ آذرماه اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری جشنواره چهارشنبه ۲۸ آذرماه لغایت جمعه ۳۰ آذر در بوستان نرگس با حضور خانواده ها و شهروندان خواهد بود.
وی در پایان مهمترین امتیاز شرکت کنندگان در جشنواره را اعطاء تقدیرنامه، اهداء جوایز به برگزیدگان، معرفی آنان به مراکز عرضه غذا و نمایشگاه های استانی و کشوری و نیز اماکن فروش اینترنتی عنوان نمود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات