مهندس منصوری معاون اداری و مالی شهرداری زرند: تخفیفات پایانی سال شهرداری برای شهروندان در راه است.

مهندس منصوری معاون اداری و مالی شهرداری زرند: تخفیفات پایانی سال شهرداری برای شهروندان در راه است.

مهندس محمد منصوری معاون اداری و مالی شهرداری زرند از اجرای تخفیفات پایانی سال ۹۷ برای شهروندان زرندی خبر داد.

معاون اداری و مالی شهرداری زرنددر نشست شورای معاونین شهرداری زرند از ارائه لایحه پیشنهادی شهرداری به شورای شهر برای تخفیف پرداخت نقدی عوارض مصرف خدمات شهری و کسب و پیشه از دی ماه ۹۷ تا پایان سال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند ، مهندس محمد منصوری با بیان اینکه شهرداری یک نهاد عمومی است که درآمد هایش از با همکاری و مساعدت مردم در شهر محقق می گردد اظهار داشت :اجرای تمامی خدمات وپروژههای عمرانی در شهر بر مبنای درآمد های تحقق یافته انجام می شود و منبع اصلی درآمد های شهرداری محصول تحقق عوارض هایی است که شهروندان می پردازند .

وی افزود : خدمات عمومی ، بهداشتی ، رفاهی ، اجرای طرح های عمرانی ، توسعه زیرساخت ها و نظارت فنی بر امور شهر و نهایتا تامین هزینه های عوامل انسانی به کارگرفته شده از محل عوارض دریافتی شهروندان تامین و اجرایی می شود .

مهندس منصوری با اشاره به اینکه از سال آینده هیچ گونه تخفیفی شامل معوقات عوارضات شهروندان نخواهد شدتصریح کرد : بر اساس مجوز شورای محترم اسلامی شهر مقرر گردیدکلیه شهروندان که بدهی های معوق خود را به صورت یکجا و نقدی واریز نمایند مشمول تخفیف عوارض شامل تخفیف معوقات سالهای گذشته ۲۵ درصد تا پایان دی ماه ، ۲۰درصد تا پایان بهمن ماه و۱۵درصد تا پایان اسفندماه شوند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای امسال بالغ بر ۱۸میلیارد تومان از بودجه شهرداری محقق شده است، به بدهی شهروندان به شهرداری زرند نیز اشاره کرد و اظهار داشت:شهروندان زرندی بالغ بر ۱۳میلیارد تومان به شهرداری زرند بدهکار می باشند .

محمد منصوری افزود:شهرداری ها نیز به مشکلات اقتصادی موجود واقفیم و در گیر آن می باشم لکن اگر آبادانی شهر برایمان مهم است لازم می باشد یک قدم به طرف شهرداری برداریم.

وی پرداخت ۲میلیارد تومان از بدهی های گذشته شهرداری،۷۸۰میلیون تومان به کارپردازی،۶۱۵میلیون تومان در خصوص پرداخت و تعمییر ماشین آلات شهرداری، پرداخت دو میلیارد تومان بدهی به نهادها و ۱۷میلیارد تومان پرداخت حقوق و پرسنل شهرداری و شرکت عمران شهری از مهمترین پرداختیهای شهرداری می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری شهروندان شاهد جذب درآمدهای شهرداری و عمران و آبادانی شهر زرند باشیم و از شهروندان خواست در جهت مشارکت در ساخت شهر زرند با شهرداری نهایت همکاری را نمایند .

.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات