حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند: اگر یک روز خدمات شهرداری نباشد در شهر نمی توان زندگی کرد

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند: اگر یک روز خدمات شهرداری نباشد در شهر نمی توان زندگی کرد

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند بهمراه مهندس مهدلو شهردار از روند پروژه اسفالت معابر شهر بازدید کرد .

امام جمعه زرند در این بازدید با ابراز خرسندی از فعالیت های شهرداری زرند در روزهای اخیر گفت: شهرداری در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب خدمات خوبی را برای مردم شروع کرده است و مردم باید یار شهرداری باشند و بدانند اگر یک روز خدمات شهرداری به شهروندان ارائه نشود، مردم دیگر نمی توانند در کوچه ها و منازل خود زندگی کنند .

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در بازدید از روند آسفالت معابر سطح شهر، ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شهرداری زرند، اظهارداشت: ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بگیرد خدمت رسانی به این مردمی است که همیشه در صحنه بوده اند و همه ما نوکر مردم هستیم .

وی با مناسب دانستن اقدام جدید شهرداری در زمینه آسفالت، گفت: شهرداری قریب ۲۰۰ هزار متر مربع برای آسفالت معابر شهر زرند برنامه ریزی کرده است که تاکنون ۷۰ هزار مترمربع از معابر زرند طی چند روز اخیر آسفالت شده است .

امام جمعه زرند گفت: نکته خوب ماجرا این است که شهرداری به طور عادلانه شهر را به چهار بخش برای آسفالت تقسیم کرده است تا با اولویت این کار به صورت چرخشی انجام شود .

وی اقدامات شهرداری ها را موجب افزایش امید به زندگی در بین شهروندان دانست و اظهارداشت: شهرداری مهم ترین ارگانی است که مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است و اگر یک روز خدمات شهرداری به شهروندان ارائه نشود، مردم نمی توانند در کوچه ها و منازل خود زندگی کنند .

وی گفت: شهردار زرند از نیروهای مخلص، انقلابی و ارزشی شهرستان است که با برنامه ریزی هایی که دارد تحرک خوبی در شهرداری ایجاد کرده است .

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مردم باید یاور شهرداری باشند از روحانیون و ائمه جماعت خواست در راستای کمک به شهرداری و تشویق مردم برای پرداخت عوارض شهری وارد شوند و افزود: مردم همانطور که خمس و زکات خودشان را پرداخت می کنند خدمت به شهرداری و پرداخت حق و حقوق شهرداری را باید ادا کنند و این نیز خدمت به خودشان است .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات