کارگاه تخصصی آموزش و تربیت جنسی در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد

کارگاه تخصصی آموزش و تربیت جنسی در فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد


کارگاه تربیت جنسی از سلسله کارگاه های آموزشی و تربیتی کودک در فرهنگسرای گل نرگس شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این کارگاه تخصصی آموزش و تربیتی دکتر مهرابی از روانشناسان استان با اشاره به ضرورت تربیت جنسی از زمان کودکی از سوی والدین و مربیان، اظهار داشت: قبل از اینکه کودکان اطلاعات جنسی خود را از مراجع غیر منطقی تحصیل کنند بایستی والدین، مربیان و متولیان امر تعلیم و تربیت اطلاعات مورد نیاز کودکان را با روش های علمی به آنها انتقال دهند.

مهرابی در این کارگاه که با همت جبهه نجات کودک و با همکاری مدیریت فرهنگسرای گل نرگس برگزار شد؛ پیشگیری از سوءاستفاده های جنسی کودکان را یک اصل دانست و به خانواده ها در این زمینه هشدار داد.

این روانشناس تصریح کرد: والدین بایستی برای آموزش و تربیت جنسی کودکان خودشان آموزش ببینند تا بتوانند با شیوه های علمی و اصولی کودکانشان را آموزش دهند و یادگیری این آموزش ها از سوی مربیان را الزامی دانست.

این کارگاه آموزشی که به صورت رایگان برگزار شد، مورد استقبال جمعی از شهروندان قرار گرفت. فرهنگسرای گل نرگس یکی از سه فرهنگسرای فعال شهر کرمانشاه در ابتدای شهرک ژاندارمری قرار دارد که آموزش های مداوم مهارت های زندگی و اجتماعی در آن برگزار می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات