کتابخانه حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در خدمت دوستداران کتاب

مرجان صدف تبار رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: کتابخانه اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان واقع در طبقه دوم ساختمان شماره ۲ اداره کل واقع شده است که فضایی حدوداً ۱۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده است .

صدف تبار افزود: مجموعه کتابخانه با حدود ۱۸۰۰ عنوان کتاب  شامل بیش از  ۳۰۰۰جلد  با موضوعات تخصصی محیط زیست و غیر تخصصی و آزاد که در مجموعه کتابخانه موجود است و مراجعین می توانند از رایانه کتابخانه با نظارت روابط عمومی اداره کل جهت جستجو استفاده نمایند. چیدمان کتاب ها در کتابخانه بر اساس شماره گذاری است. کتابخانه به صورت قفسه  باز اداره می شود و کلیه دانشجویان، دانش آموزان، اعضای هیات علمی و عموم افراد امکان استفاده از آن را دارند .

وی ادامه داد: کتابخانه حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان یکی از کتابخانه های نیمه فعال در سطح استان می باشد که به علاقمندان به کتاب و محیط زیست خدمات ارائه می نماید.

رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست بیان داشت: این کتابخانه همه روزه  مورد استفاده مراجعین شامل دانشجویان، دانش آموزان، اساتید دانشگاهی، فرهنگیان و عموم علاقمندان به محیط زیست قرار می گیرد و افراد به فراخور نیاز خود از کتب موجود در آن استفاده می نمایند.

صدف تبار خاطرنشان کرد: علاقه مندان به کتاب می توانند همه روزه در ساعت اداری به این کتابخانه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در بلوار شهید قلنبر خیابان هفت تیر مراجعه و با ارائه کارت شناسایی معتبر از کتب این کتابخانه استفاده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات