نشست صمیمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان با کارکنان برگزار شد

نشست صمیمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان با کارکنان برگزار شد

نشست صمیمی مدیر کل محیط زیست استان گلستان با کارکنان برگزار شد

امیر عبدوس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست صمیمی با کارکنان این اداره کل دیدار و به سوالات آنان پاسخ داد.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان ایشان طی سخنان کوتاه در این نشست اظهار داشتند منابع انسانی هر سازمان با ارزش ترین سرمایه های آن ارگان محسوب می شوند و رسالت مدیران سازمان باید دادن فرصت مناسب و ایجاد بستر رشد و افزایش بهره وری و رفاه کارکنان باشد وی گفت گام‌های خوبی در خصوص ارتقاء سطح درآمد سرانه پرسنل انجام شده است اما با توجه به مسئولیت سنگین و خطیر پرسنل محیط زیست هنوز در ابتدای راه هستیم و تلاش می‌کنیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود در راستای بهبود حقوق و مزایای پرسنل و افزایش رفاه برای خانواده آنها قدم های موثری برداریم .عبدوس همچنین با اشاره به زحمات بی شائبه و خالصانه پرسنل محیط زیست از مساعی کلیه کارکنان محیط زیست در سطح اداره کل و شهرستان‌های تابعه تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار تعدادی از کارکنان محیط زیست به بیان نظرات و سئوالات خود پرداختند که مدیرکل محیط زیست نیز ، ضمن پاسخگویی به سئوالات ،دستورات لازم را در ارتباط با برخی از مشکلات مطروحه به معاونین مربوطه صادر کردند. در این جلسه همچنین معاونین اداره کل گزارشی از اهم فعالیت های در دست اقدام و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات