چهل و دومین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شهرداری ارومیه برگزار شد.

چهل و دومین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شهرداری ارومیه برگزار شد.

چهل و دومین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شهرداری ارومیه برگزار شد .

چهل و دومین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست دکتر مرتضی پیری و با حضور مهندس عادل فتاحی ،رسول اصغرزاده ، زلفعلی ابراهیمی و حسین پناهی اعضای کمیسیون ، حسین اشرفی معاون مالی و اقتصادی، نیرنیا سرپرست اداره املاک ، شاد قوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، صفایی پور سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی ، احد یوسفی سرپرست سازمان پسماند ، مدیران مالی سازمانها، اسدپور مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه ،مجتبی حقیقی مدیر مالی شورا، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا در تاریخ ۹۷/۹/۱۱ با دستور جلسه بررسی تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ سازمانها در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، دکتر مرتضی پیری ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و تبریک روز مجلس گفت: چهل و دومین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع بررسی تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ سازمانهای شهرداری ارومیه و در راستای بررسی نیازهای اساسی در سالجاری برگزار شد .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیز گزارشات لازم را به کمیسیون ارائه نمود .

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بودجه یکی از مهمترین ابزارهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بررسی عملکرد و کنترل شهرداریها است و در بررسی توسعه شهری و پیشرفت پروژه ها و آبادانی تامین آن ضروری است و لذا باید توجه ویژه ای به این موضوع کرد .

وی همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت: موضوع تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه یکی دیگر از دستورات جلسه کمیسیون بود که مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز گزارشی از آخرین وضعیت بودجه را ارائه نمود .

دکتر مرتضی پیری گفت: تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ سازمان امار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه نیز در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات پیشنهادی نیز با نظر اعضای کمیسیون به صحن شورا ارسال گردیده شد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون بودجه به شرح ذیل به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد .

- مقرر گردید اعضای شورا با هماهنگی قبلی از روند جانمایی فیبر نوری در سطح شهر ارومیه و اقدامات انجام یافته با ارائه گزارش توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید نمایند .

- مقرر گردید در یکی از جلسات شورا از شهردار ارومیه ، معاونت مالی و اقتصادی ، معاونت برنامه ریزی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه جهت بررسی اقدامات انجام یافته توسط سازمان آمار و فناوری اطلاعات علی الخصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه فیبر نوری شهر ارومیه دعوت گردد .

- با توجه به حجم شهرک های صنعتی و ضرورت امر در جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و همچنین تسریع در عملیات امداد رسانی مقرر گردید سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه نسبت به استقرار اکیپی در مجموعه شهرکهای صنعتی اقدام لازم معمول نمایند .

تبصره: با عنایت به اینکه محل مورد نظر خارج از محدوده شهر ارومیه است مقرر گردید شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه جهت جبران هزینه های این امر از دستگاه های متولی پیگیری لازم را معمول نمایند .

- با عنایت به حجم عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و نیاز مبرم به نیروی انسانی متخصص در این حوزه مقرر گردید معاونت برنامه ریزی اقدام لازم را در جهت آزادسازی و معرفی ۲۰ نفر از همکاران شاغل در شهرداری جهت فعالیت در سازمان آتش نشانی اقدام لازم معمول نمایند .

تبصره : پس از آزادسازی و معرفی همکاران ، سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه نسبت به آموزش به پرسنل معرفی شده اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات