آب و کتاب

آب و کتاب

پایان پاییز شهر پایتخت کتاب همراه است با شوق و شور مطالعه بیشتر در قشر کودک و نوجوان با موضوع ویژه ی آب، یعنی تمام ابعاد نخستین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در کاشان که بین المللی هم برگزار می شود با محوریتِ بحران آب کار خود را آغاز خواهد کرد.

قرار است همه بیایند، شهرداری، فرمانداری سازمان های مختلف و بیش از همه بخش خصوصی، تا دست در دست یکدیگر این رخداد بزرگ را برای کودکان و نوجوانان و همراه با خود آنها رقم بزنند.

آثار هنری در کوشک کمال الملک، نگارخانه ها، خانه‌های تاریخی و مکان های فرهنگی به نمایش در خواهند آمند و حدود ۵۰ نویسنده در طول چهار روز برگزاری این جشنواره در کاشان حضور خواهند داشت و از مدارس مقاطع مختلف بازدید می‌کنند و به دیدار طرفداران خود در گروه سنی کودک و نوجوان خواهند رفت.

در سال ۹۰ تا ۹۷ کتاب هایی که با موضوع آب به چاپ رسیده است به صورت خود به خود تحت داوری قرار می گیرند و ایده های خلاقانه قراراست از همین جشنواره به صورت کتاب ِداستان یا کتاب تصویری ارائه شود و به چاپ برسد.

این جشنواره حاصل اتفاقاتی است که در برند پایتخت کتاب افتاده و با برطرف کردن مشکلات و با تعمیق آن می توان سالیان سال با کیفیت هرچه بیشتر به برگزاریش ادامه داد.
نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در شهر پایتخت کتاب، میزبان تمام کودکان و نوجوانان و اهالی فرهنگ و هنر است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات