راه‌اندازی سامانه شورایاوران گام مثبتی برای تحقق واقعی کارکرد شورای  ...

راه‌اندازی سامانه شورایاوران گام مثبتی برای تحقق واقعی کارکرد شورای ...

راه‌اندازی سامانه شورایاوران گام مثبتی برای تحقق واقعی کارکرد شورای شهر است

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی سامانه شورایاوران گام مثبتی برای تحقق واقعی کارکرد شورای شهر است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، قربان میرزایی در بازدید از غرفه مرکز پژوهش‌ها شورای شهر مشهد که به مناسبت هفته پژوهش‌ها در نمایشگاه بین‌المللی بر پا شده است در خصوص سامانه "شورایاوران " گفت: معتقدم راه‌اندازی سامانه الکترونیک شورا یاوران که از طریق آن شهروندان می‌توانند نظرات خود را در اختیار شورای شهر بگذارند بسیار مثبت و تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: اعضای شورای شهر می‌توانند، نظرات و پیشنهادات شهروندان به ویژه نخبگان و متخصصان را دریافت و به نوعی در تصمیم‌گیری‌هایی که برای توسعه و پیشرفت شهر می‌گیرند، مشارکت داشته باشند.
سرپرست استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه شورا یاوران قدم خوبی در بردن شواری شهر به میان مردم و تحقق واقعی کارکرد شورای شهر که نهادی از مردم و برای مردم است، خواهد بود.
میرزایی به نمایشگاه هفته پژوهش‌ها اشاره و اظهار کرد: به طور حتم آنچه در این مکان ارائه شده است؛ بخش کوچکی از ظرفیت‌های علمی استان است و ما به مراتب توانمندی‌های فراوانی در این حوزه داریم.
سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: باید از فرصت برگزاری این نمایشگاه به عنوان پل ارتباطی بین مراکزعلمی، پژوهشی و دانش بنیان استان با بخش صنعت، معدن، گردشگری، خدمات و ... استفاده کنیم.
وی گفت: هر چه پیوند بین دانشگاه و صنعت را تقویت کنیم؛ شاهد رشد تولیدات فاخر و به روز، متناسب با نیاز بازار خواهیم بود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات