آغاز مراحل شناخت و پیاده‌سازی پروژه سامانه جامع حمل بار مشهد

آغاز مراحل شناخت و پیاده‌سازی پروژه سامانه جامع حمل بار مشهد

آغاز مراحل شناخت و پیاده‌سازی پروژه سامانه جامع حمل بار مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از آغاز مراحل شناخت، تحلیل، تولید و پیاده‌سازی پروژه سامانه جامع حمل بار خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجاییان ضمن تاکید بر ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری به صورت هوشمند، گفت: پروژه شناخت، تحلیل، تولید و پیاده‌سازی سامانه جامع حمل بار مشهد با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان مشتمل بر فرآیندهای پروانه بهره‌برداری پروانه فعالیت، پروانه اشتغال، صدور پروانه نمایندگی، صدور المثنی، صدور مجوز مکانی مدت دار، صدور مجوز موردی، نقل و انتقال پروانه، مسدود کردن خدمات، صدور مجوز حمل کالای خطرناک، حمل محموله‌ی ترافیکی خاص، پیگیری تخلفات و پیگیری شکایات، از ابتدای آذر ماه سال جاری به مدت یک سال آغاز شده است.
وی گفت: در جلسه افتتاحیه پروژه که با حضور مدیران و معاونان سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه برگزار شد، استانداردهای فنی و عمومی، تعهدات مجری قرارداد، برنامه زمانبندی و اولویت اجرای زیرسیستم‌ها مرور و بازبینی شد.
رجاییان اظهار کرد: با استقرار این سامانه، سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه می‌تواند کلیه فعالیت‌های مرتبط با شرکت‌ها و رانندگان را به صورت مکانیزه انجام دهد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اظهار امیداوری کرد با پیاده‌سازی سامانه الکترونیک اطلاع‌رسانی به موقع به رانندگان و باربری‌ها، از بارهای موجود بین شهری و درون شهری و انتخاب راحت باربری توسط صاحبان بار با صرف کمترین زمان، امکانپذیر شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات