برنامه‌ریزی ویژه به منظور تسهیل پرداخت عوارض خودرو در شهر مشهد

برنامه‌ریزی ویژه به منظور تسهیل پرداخت عوارض خودرو در شهر مشهد

برنامه‌ریزی ویژه به منظور تسهیل پرداخت عوارض خودرو در شهر مشهد

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات این سازمان به عنوان کارگزار وصول عوارض خودرو در جهت ساماندهی و تسهیل پرداخت عوارض و رفاه حال شهروندان در شهر مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سعید سعیدیان با اشاره به واگذاری کارگزاری عوارض خودرو شهرداری مشهد از مردادماه امسال به سازمان همیاری گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت ساماندهی و تسهیل در پرداخت عوارض توسط شهروندان و کمک به افزایش درآمدهای شهرداری در دستور کار قرار دارد.
وی به بهینه‌سازی عملیات وصول درآمد عوارض خودرو در سطح شهر مشهد اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی تیم سیار اخذ عوارض در محل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی مشهد، یکی از اقداماتی است که علاوه بر تسهیل این امر و رفاه کارکنان شاغل در ادارات، کاهش عبور و مرورهای درون شهری و معضلات این بخش را به دنبال خواهد داشت.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی مرکز جدید اخذ عوارض خودرو در ناحیه یک منطقه ۹ شهرداری مشهد، ادامه داد: این اقدام نیز به دلیل گستردگی و وسعت این منطقه و به منظور رفاه حال شهروندان صورت گرفته است.
وی به اقدامات انجام شده در جهت فرهنگسازی عمومی مردم در پرداخت عوارض خودرو بیان کرد: تلاش کرده‌ایم با روش‌های مختلف آگاهی‌بخشی، نقش موثر پرداخت به موقع عوارض خودرو را در پیشگیری از جریمه‌های متعلقه و همچنین کمک به آبادانی شهری به شهروندان نشان دهیم.
سعیدیان خاطرنشان کرد: عملیات کارگزاری وصول عوارض خودرو، یکی از خدماتی است که براساس اساسنامه و رسالت سازمان همیاری در حوزه کمک به پویایی و افزایش درآمدهای شهرداری انجام می‌شود و خوشبختانه اقدامات انجام شده در ۵ ماه اخیر سال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، نتایج مطلوبی را در برداشته است.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی دفاتر اسناد رسمی در هنگام انتقال سند و یگان‌های ترخیص خودرو به منظور اخذ عوارض تصریح کرد: قطعاً پرداخت به موقع عوارض خودرو می‌تواند، نقش موثری در ارائه خدمات شهری هرچه بهتر در حوزه پارکینگ‌سازی، کاهش حجم ترافیک شهری و آلودگی هوا، گسترش سطح خیابان‌ها، افزایش کیفیت آسفالت و ایجاد زیرساخت‌ها توسط شهرداری به شهروندان داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات