سامانه "شورایاوران" راه‌اندازی شد/ جهت‌گیری مرکز پژوهش شورای شهر در  ...

سامانه "شورایاوران" راه‌اندازی شد/ جهت‌گیری مرکز پژوهش شورای شهر در ...

سامانه "شورا یاوران" راه‌اندازی شد/ جهت‌گیری مرکز پژوهش شورای شهر در شورای پنجم کاربردی شده است

همزمان با هفته پژوهش ها و با حضور رییس شورای شهر و سرپرست استانداری خراسان رضوی در غرفه مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد در نمایشگاه بین‌المللی سامانه الکترونیک" شورا یاوران" راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از غرفه مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد که با حضور سرپرست استانداری خراسان رضوی انجام شد، گفت: نمایشگاه پژوهش امسال نسبت به سال‌های قبل تحولات جدی دارد و در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه و کاربردی شدن محصولات حرکت کرده است.
وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق باید با معرفی اختراعات و ابتکارات خود بتوانند بخش‌های اجرایی و دستگاه‌های دولتی را پای کار بیاورند، اظهار کرد: همچنین این مجموعه‌ها باید راه اتصال خود را با بدنه جامعه و تجاری‌سازی آنها فراهم کنند.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: شورای پنجم نیز در این مسیر سعی کرده از ظرفیت‌های مرکز پژوهش‌های شورای شهر در جهت‌گیری مرکز پژوهش‌ها به سمت موضوعات کاربردی که نیاز شورا است، استفاده کند.
حیدری ادامه داد: مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد باید به سمت طرح‌های کاربردی و زود بازده حرکت کند که طی یک سال اخیر تلاش‌های زیادی برای تحقق این امر را شاهد بوده‌ایم.
رییس شورای شهر مشهد به راه‌اندازی سامانه الکترونیک "شورا یاوران" اشاره کرد و گفت: از آغاز بکار شورای پنجم تلاش داشته‌ایم شهروندان را در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مشارکت دهیم لذا راه‌اندازی سامانه «شورایاوران» گام بسیار مهم و تاثیرگذاری برای تحقق این رویکرد است.
وی اضافه کرد: این سامانه امکان بسیار مناسبی را ایجاد خواهد کرد تا شورای شهر نظرات و پیشنهادات اقشار مختلف مردم، نخبگان، کارشناسان، دانشگاهیان و صاحب نظران را در رابطه با مصوبات، طرح‌ها و لوایح شورای شهر مشهد دریافت کند.
حیدری با بیان اینکه سامانه "شورا یاوران" یکی از جلوه‌های مشارکت مردم در فرآیند تصمیم‌گیری شورا است، افزود: امیدواریم با مقدماتی که فراهم شده شاهد مشارکت بیش ‌از پیش شهروندان عزیز مشهدی در تصمیمات شورای شهر باشیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات