حضور شهردار اهواز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی

حضور شهردار اهواز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی

به گزارش اداره ارتباطات، احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی از بازدید شهردار اهواز از محل سازمان خبر داد.

احمد سراج با اعلام خبر فوق اظهار کرد: روز گذشته بلافاصله پس از جلسه مشترک با اعضای محترم شورای شهر، کتانباف شهردار اهواز بازدیدی از مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی داشتند.

وی ضمن ارائه گزارشی از جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر افزود: در جلسه کمیسیون فرهنگی به اعضای شورا پیشنهاد داده شد، جلسه ای با عنوان ارائه عملکرد در زمینه های مختلف در محل معاونت تشکیل شود که مورد موافقت سایر اعضا قرار گرفت.

سراج در ادامه به کسب کاپ اخلاق مسابقات تنیس روی میز شهرداری کلانشهرهای کشور توسط تیم شهرداری اهواز اشاره کرد و ادامه داد: تیم شهرداری اهواز در بین دیگر تیم ها به علت رعایت اخلاق و نمایش نظم و ترتیب، توانست نظر مثبت داوران و ناظرین مسابقات را به خود جلب نماید.

معاون شهردار به مباحث طرح شده در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر پرداخت و خاطر نشان کرد: در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدامات صورت گرفته گزارش شد. هم چنین به صورت ویژه بحث اهوازگردی، ورزش صبحگاهی و عصرگاهی، پارک شهروند و اردوهای طرح معراج، جشنواره های خیابانی با موضوعات شهروندی، جشنواره شعر و سرود، یادمان شهدا و فرهنگسرای نجوم و نیز مدیریت خانه های بازی و فرآموز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه و پس از اتمام گزارش توسط احمد سراج، منصور کتانباف، شهردار اهواز اظهار کرد: در خصوص بحث های مالی، بحران مسائل مالی در کشور بر کسی پوشیده نیست و طبعا در بحث مدیریت شهری باید اولویت ها را درنظر گرفت.

شهردار اهواز با بیان این که راه اندازی ریل باس از جمله آروزهای وی بوده است ادامه داد: در خصوص موضوع فرهنگ بایستی موج ایجاد شود. این مسئله یکی از راه های مطمئن جهت موفقیت در کار فرهنگ سازی است. البته در کنار آن باید توانایی مدیریت و اداره فعالیت ها را  داشت.

گفتنی است قبل از تشکیل جلسه رضا ارشادی، مدیر منطقه هفت در خصوص احداث پارک جنب محل سازمان در حضور شهردار اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون  شهردار و. رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار توضیحاتی را ارائه داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات