برنامه ریزی کلید موفقیت در سازمان است

شهردار ابهر با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری که به منظور بررسی وارائه پیشنهادات مدیران و مسولان واحدهای شهرداری در خصوص بودجه ریزی تشکیل شده بود افزود:در صورتی یک مجموعه می تواند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد که برای رسیدن به آن برنامه ریزی داشته باشد چرا که اگر برنامه ریزی به درستی صورت پذیرد موجب افزایش کارایی کارکنان و ارتقاء بهره وری در آن مجموعه  می گردد.

مهندس ذوالقدریها در ادامه به اهمیت تدوین بودجه برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری اشاره کرد و گفت :شهرداری ها به عنوان موثر ترین نهاد شهری که وظایف و خدمات گسترده ای را به عهده دارند،باید با بودجه ریزی مناسب منابع محدود خود را بین نیازهای نامحدود و به شکلی مناسب توزیع کنند و این اهمیت  برنامه ریزی درست و اصولی برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری را نشان می دهد.

وی به تدوین سند چشم انداز ابهر ۱۴۱۴ اشاره کرد و گفت :اقدامات اولیه تدوین این سند اجرایی شده که امیدواریم با همکاری و همفکری نخبگان و صاحب نظران در امور مدیریت شهری و برنامه ریزی بتوانیم در تدوین این سند که چشم اندازی ۱۶ ساله را برای ابهر رقم خواهد زد موفق عمل نمائیم.

شهردار ابهر تصریح کرد ،سند چشم انداز ابهر ۱۴۱۴ در قالب ۴ برنامه ۴ ساله تدوین خواهد شد که با تدوین این سند هیچ فعالیتی در مدیریت شهری خارج از این برنامه اجرایی نخواهد شد. واین سند نقشه راهی برای مدیریت شهری خواهد بود

ذوالقدریها در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه نویسی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت :ما انتظار داریم کلیه مسئولین واحدها بودجه های پیشنهادی برای حوزه های فعالیت خود اعلام نمایند و با برنامه ریزی و الویت بندی در کارهای سال آینده بتوانیم با یک برنامه ریزی و بودجه بندی عملیاتی فعالیت های شهرداری را پیش ببریم

این مسئول در ادامه  با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار در شهرداری برای رسیدن به درآمد پایدار افزود:اعتماد سازی و ارائه مشوق های واقعی برای جذب سرمایه گذاراز مهم ترین جاذبه های سرمایه گذاربخش خصوصی برای سرمایه گذار در شهراست و ما باید با ارائه بسته های جدید سرمایه گذاری و مشوق های لازم بستری مناسب برای سرمایه گذاران فراهم نماییم چرا که ورود سرمایه گذاردر شهر رونق اقتصادی و محیط کسب و کار را متحول خواهد کرد.

شهردار ابهر در پایان با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما از مدیران اجرایی و نواحی خواست تا با جدیت و پیگیر اتمام پروژهای نیمه تمام در سطح شهر باشند تا خدای ناکرده با شروع بارش و نزولات آسمان شاهد نارضایتی مردم از عملکرد خادمین خود در شهرداری نباشیم.
در ادامه این جلسه هر یک از معاونین ،مدیران نواحی و مسئولین دوایر مختلف شهرداری به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات