۵۵ هتل‌آپارتمان در شهر قم فعالیت می‌کند

۵۵ هتل‌آپارتمان در شهر قم فعالیت می‌کند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری قم در این جلسه، با اشاره به بررسی نحوه اخذ عوارض مشاغل توسط شهرداری نسبت به هتل‌ها و آپارتمان‌ها ابراز کرد: وضع عوارض جامعه هتلداران در شورای شهر تعیین و تصویب می‌شود و بعد از تطبیق در کمیته تطبیق فرمانداری برای اجرا به شهرداری و هتلداران ابلاغ می‌شود.
علی‌اصغر جدی با تاکید به بررسی نحوه اخذ عوارض مشاغل توسط شهرداری نسبت به هتل‌ها و آپارتمان‌ها عنوان کرد: طبق تعرفه عوارض شورای شهر و ماده ۱۱ عوارض مهمان‌پذیری‌های با درجات کیفیت مختلف و هتل‌ها نیز به همین منوال تعیین و دریافت می‌شود.
وی با اشاره به دریافت تعرفه عوارض از بسیاری از هتل‌های شهر قم در سال گذشته بیان کرد: در شهر قم ۵۵ هتل‌آپارتمان شناسایی‌شده و تعرفه عوارض آن‌ها نیز طبق قانون دریافت می‌شود، تا پایان سال ۹۶، ۲۹ مورد از این هتل‌ها تعرفه عوارض خود را پرداخت کرده‌اند.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد با تاکید بر بررسی نحوه اخذ عوارض مشاغل توسط شهرداری نسبت به هتل‌ها و آپارتمان‌ها ابراز کرد: در صورت بروز اختلاف در عوارض در کمیسیون تعیین عوارض نحوه و شکل پرداخت عوارض تعیین و طبق آن دریافت می‌شود.
جدی ادامه داد: اگر هتلداری در زمینه پرداخت تعرفه عوارض دچار ابهام شود ابهامات وی صرفاً از طریق دیوان عدالت اداری قابل‌پیگیری و تجدیدنظر است.
وی با اشاره به بررسی نحوه اخذ عوارض مشاغل توسط شهرداری نسبت به هتل‌ها و آپارتمان‌ها ابراز کرد: در حال حاضر بالغ‌بر ۲۷ هتل شهر قم در نحوه پرداخت عوارض اعتراض کرده و نسبت به پرداخت آن دچار ابهام هستند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات