سینا کریمی کردستانی بعنوان مشاور شهردار سنندج در امورمعلولین منصوب شد

سینا کریمی کردستانی بعنوان مشاور شهردار سنندج در امورمعلولین منصوب شد

شهردار سنندج با حضور در انجمن ضایعات نخاعی، سینا کریمی کردستانی را بعنوان مشاور در امورمعلولین منصوب نمود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: شهردار سنندج بهمراه جمعی از مدیران با حضور در سازمان بهزسیتی و دیدار با جمعی از معلولین حکم انتصاب سینا کریمی کردستانی را بعنوان مشاور شهردار در امور معلولین اهداء نمود.

شهردار سنندج روز جهانی معلولین را به تمامی معلولین و خانواده های  آنها  تبریک گفت و اظهار داشت: نه تنها تمامی دستگاهی اجرایی بلکه تمام شهروندان در جهت رعایت حقوق معلولین در جامعه موظف هستیم.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: یکی از مهم ترین و بحق ترین خواسته جامعه معلولین مناسب سازی معابر است که شهرداری هم در این زمینه باید با جدیت تمام در جهت اجرایی نمودن مطالبه این قشر از جامعه تلاش کند.

وی افزود: در سالجاری درراستای احداث فضاهای سبز شهری در محلات و همچنین اجرای بهسازی معابر سعی شده با احداث رمپ های معلولین و مناسب سازی معابر بتوانیم در جهت اجرایی نمودن خواسته معلولین اقدام نماییم.

مهندس صیدی تصریح کرد: سینا کریمی کردستانی هم که خود با تمام مشکلات معلولین آشنا است می تواند با پیگیری مشکلات معلولین و انتقال آن به مدیران شهرداری در جهت پیشبرد اهداف و رفاه حال معلولین عزیزاقدامات اساسی را صورت دهد.

وی افزود:  انتخاب مشاور در امور معلولین می تواند در ایجاد ارتباط سازنده  با جامعه معلولین و انعکاس نیازهای آنها، مشارکت و همفکری در اجرای طرح های زیر ساختی و مناسب سازی معابر و پارکها و اماکن عمومی و ارتقاء فرهنگ شهروندی در راستای تغییر نگرش منفی و غیرسازنده تاثیر گذاراست.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای سینا کریمی کردستانی ابراز امیدواری نمود: با تعامل سازنده و ارتباط موثر بتواند در جهت برنامه ریزی اصولی ورفع مشکلات جامعه معلولین اقدامات موثری صورت پذیرد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات