تقدیر رییس کمیسیون گردشگری شورا از میزبانی شهرداری از مدیران آژانس های گردشگری ۱۲ کشور

تقدیر رییس کمیسیون گردشگری شورا از میزبانی شهرداری از مدیران آژانس های گردشگری ۱۲ کشور


سرویس خبر: مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شهرداری کرمان
رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای اسلامی شهر کرمان بر به‌سازی ورودی‌های شهر کرمان تاکید کرد.
سیدمحمدرضا میرحسینی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، با اشاره به نشست این کمیسیون با حضور تورلیدرهای کرمانی گفت: پیرو ابتکار بسیار خوب شهردار کرمان مبنی بر میزبانی از ۳۵ تورلیدر ۱۲ کشور خارجی، نشست این کمیسیون با حضور تورلیدرهای کرمانی برگزار شد.
وی با بیان این‌که این نشست با هدف بررسی موانع حضور گردشگران خارجی در کرمان برگزار شد، گفت: فعالان گردشگری کرمانی در این نشست ضمن اشاره به برخی موانع، پیشنهادهایی نیز ارایه کردند.
میرحسینی افزود: فعالان گردشگری کرمان، یکی از مشکلاتِ حضور کم‌رنگ گردشگران خارجی در کرمان را نبود پروازهای خارجی به کرمان و بالعکس دانستند.
رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا ادامه داد: از دیگر پیشنهادهای فعالان گردشگری، به‌سازی ورودی‌های شهر کرمان و نصب المان‌هایی از آثار تاریخی و جاذبه‌های کرمان در ورودی‌های شهر بود.
میرحسینی با اشاره به این‌که متاسفانه فرش کرمان که روزگاری کرمان را با آن می‌شناختند، کم‌رنگ شده است، گفت: ازجمله دیگر پیشنهادهای فعالان گردشگری کرمان، این بود که خیابان شهید باهنر، مثل گذشته با راسته فرش‌فروشان تبدیل شود.
وی افزود: فعالان گردشگری کرمان پیشنهاد دادند شهرداری کرمان برای فعالان فرش، بسته‌های تشویقی در نظر بگیرد تا با حضور فرش‌فروشان کرمان در خیابان شهید باهنر، این خیابان به تالار فرش کرمان تبدیل شود.
رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا ادامه داد: در رابطه با پته و مس که دو شاخصه مهم دیگر کرمان است نیز باید همین اتفاق بیفتد.


محمدرضا احمدی

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۲۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات