فاز نخست کمربندی دوم ارومیه از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

فاز نخست کمربندی دوم ارومیه از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: فاز دو سیویل پروژه کمربندی دوم تصویب و مطالعات فاز های بعدی در دست اقدام است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه،  محمد کاظم زوار اظهار کرد:  همزمان با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی اجرای فاز اول کمربندی دوم ارومیه، مطالعات سیویل فاز دوم کمربندی بطول ۱۰ کیلومتر (حدفاصل جاده انهر تا جاده بند) با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و با حضور ادارات و ارگانهای ذیربط تصویب و آماده اجراست.

وی افزود: مطالعات فازهای بعدی ادامه مسیر کمربندی با اولویت فاز سه حدفاصل جاده بند تا جاده اشنویه نیز در دست اقدام است  که تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه عنوان کرد: مطالعات سیویل و سازه سه پل بزرگ میراباد، نوسود و بند با اتمام مطالعات سیویل آغاز شده و براساس خروجی های اولیه پل های میرآباد و نوسود با دهنه های ۳۵۰ متری و ارتفاع ۳۲ متر از سطح زمین و پل بند با دهنه  ۸۵۰ متر با بیشنه ارتفاع ۳۰ متر از سطح زمین، می بایست اجرا شود که در نوع خود جزو پل های خاص در طراحی، اجرا و نورپردازی خواهند بود.

وی با ابراز رضایت از پیشرفت قطعه اول کمربندی افزود : با اتمام ۹۰ درصد عملیات خاکبرداری قطعه اول، عملیات اجرایی تقاطع های غیرهمسطح واقع در مسیر آغاز و در حال احداث است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات