مستند سازی وقایع پروژه ها بخشی از الزامات چرخه هر پروژه

مستند سازی وقایع پروژه ها بخشی از الزامات چرخه هر پروژه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، جلسه پروژه های عمرانی این هفته شهرداری بیرجند با ارائه گزارش کامل اطلاعات پروژه ها به همراه پیشرفت فیزیکی و ریالی هر پروژه همراه شد.

شهردار بیرجند در این جلسه گفت: تهیه و تدوین گزارشات پیشرفت ماهیانه و مستند سازی وقایع پروژه ها بخشی از الزامات چرخه هر پروژه می باشد.

مهندس محمد علی جاوید با اشاره به اینکه اتخاذ تصمیمات مدیریتی و راهبردی، روند پیشرفت پروژه ها را تسهیل می کند اذعان داشت: دقت در تهیه گزارش مربوط به پروژه ها، ضمن تسریع در روند اجرا موجب می شود تااطلاعات کاملی از پروژه ها به شکلی قابل استفاده تر در اختیار مدیران شهری قرار گیرد.
وی اضافه کرد: گزارش ادواری پیشرفت پروژه های شهرداری بیرجند باعث انجام به موقع و با کیفیت پروژه ها می شود.
شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: تهیه گزارش پیشرفت پروژه های در دست اقدام شهرداری بیرجند به منظور رصد و پایش و همچنین تخصیص اعتبار به پروژه ها مدنظر می باشد.
جاوید یادآور شد: همکاران مجموعه های مختلف شهرداری، با برقراری ارتباط مستمر با کارشناسان متخصص به پیشرفت هر چه سریعتر این موضوع کمک نمایند.
وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه های شاخصی در دستور کار شهرداری قرار دارد که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی حمل و نقل و زیر ساختی شهر داشته باشد که از جمله این پروژه ها می توان به بهسازی خیابان جمهوری، پارک خطی بلوار پیامبر اعظم (ص)، فرهنگسرای صیاد شیرازی و ... اشاره کرد‌.
وی اذعان داشت: برگزاری جلسات هفتگی بررسی پروژه های عمرانی و نظارت بر روند اجرای طرح ها و پروژه ها از جمله برنامه های کاری متداول است که به صورت منظم انجام خواهد شد‌.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات