تجلیل از پیشکسوت ارزنده کوهنوردی مشهد

تجلیل از پیشکسوت ارزنده کوهنوردی مشهد

تجلیل از پیشکسوت ارزنده کوهنوردی مشهد

طی برگزاری مراسمی از پیشکسوت ارزنده کوهنوردی مشهد تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مراسم دیدار با رضا ممقانیان، پیشکسوت ورزش کوهنوردی و سنگنوردی شهر مشهد، با حضور حسن نوری، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد، شهردار منطقه ۱۰ مشهد، رییس هیات کوهنوردی و جمعی از قهرمانان، مربیان، علاقمندان و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.
در این مراسم ضمن تقدیراز زحمات و افتخارآفرینی‌های این کوهنورد پیشکسوت در عرصه ورزش و اخلاق، معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به تاکیدات شورای اسلامی و شهردار منتخب مشهد به اهمیت حفظ و انعکاس افتخارات و دستاوردهای ورزشکاران وپیشکسوتان ورزشی شهر، از افتتاح "گنجینه ورزش شهر مشهد"خبر داد.
وی ضمن یادآوری لزوم ثبت افتخارات ورزشکاران و به خصوص پیشکسوتان شهرمشهد، بر انعکاس این دستاوردها از طریق مختلف برای نسل جوان و آینده تاکید کرد.
نوری یکی‌ از این راه‌های موثر را راه‌اندازی مکانی با عنوان گنجینه ورزش مشهد عنوان کرد که با نمایش ابزارها، لوازم و هدایای ورزشکاران افتخارآفرین شهر به مردم می‌تواند کارکرد بسیار موثر‌ی داشته باشد.
گفتنی است در این مراسم ممقانیان، پیشکسوت کوهنوردی چند عدد از ابزارهای سنگنوردی دستساز ‌خود را که مربوط به دهه شصت می‌شود، به این گنجینه اهدا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات