مهندس مهدلو شهردار زرند در جمع معتمدین محله ریحان:تعادل و یکنواخت بودن خدمات در راس برنامه های شهرداری زرند است.

مهندس مهدلو شهردار زرند در جمع معتمدین محله ریحان:تعادل و یکنواخت بودن خدمات در راس برنامه های شهرداری زرند است.

بنا به دعوت معتمدین محله سادات نشین ریحان مهندس مهدلو شهردار زرند بهمراه اعضاء شورای شهر در جمع ساکنین این منطقه حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو پس از شنیدن مشکلات و خواسته های معتمدین محله از این منطقه به عنوان یکی از محلات بسیار قدیمی و به نام شهر زرند یاد کرد و گفت:خوشبختانه اتفاقات خوبی در این محله به وقوع پیوسته ولی با همه این فعالیتها هنوز این محله بامشکلات زیادی رو برو می باشد .

مهندس مهدلو منتخب شورای شهر زرند یکی از بدترین اتفاقات سالهای گذشته شهرداری زرند را بحث تفکیک باغات در این منطقه دانست و گفت:متاسفانه باتوجه به حجم بالای باغات در این منطقه و درآمد خوب شهرداری زرند از بحث تفکیکات، این منطقه از کمترین امکانات شهری و شهرنشینی بهره مندشده است.

شهردار زرنددر نظر گرفتن زیر ساختهای مناسب و عدم تخصیص اعتبار از محل تفکیکات را یکی از مشکلات عمده این منطقه دانست و گفت: در طی چند سال گذشته به مناطق حاشیه ای شهر زرند کمتر رسیدگی شده است

وی به مشکلات این منطقه اشاره کرد و گفت: عدم وجود یک بوستان سبز،عدم برخورداری از آسفالت مناسب در بلوار فردوس ،خاک ریزی و تسطیح امتداد بلوار جنت،رفع موانع موجود در خصوص دفع آبهای سطحی از مهمترین مواردی است که باید از سوی شهرداری زرند رفع شوند .

مهندس مهدلو به بحث تعریض معابر شهر و منطقه ریحان اشاره کرد و افزود:رضایت شهروندان در خصوص جمع آوری و تخریب مکانهای فرسوده در اولویت قرار دارد .

وی در ادامه به بحث آسفالت معابر شهر زرند اشاره وتصریح کرد:از مهمترین اهداف ما در شهرداری زرند آسفالت معابر مطرح شده در بودجه شهرداری می باشد و خوشبختانه با تلاش نیروهای شهرداری توانسته ایم بیشترین و بهترین خدمات را به شهروندان در این خصوص ارائه دهیم .

وی با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۱۰۰هزار متر مربع از معابر شهر زیر پوشش آسفالت قرار گرفته اند افزود:تمامی معابر که از سالهای قبل در بودجه شهرداری بوده زیر پوشش آسفالت رفته و به جرات می توان گفت که معابر قبلی شهر زرند تسویه شده اند .

وی با اعلام اینکه تعادل و یکنواخت بودن خدمات در راس برنامه های شهرداری زرند قرار دارد گفت: عدم تراکم مناسب در شهر زرند که باید به ازای هر هکتار ۹۰نفر باشد در شهر زرند ۴۰نفر بوده که این امر باعث گسترش شهر و کاهش خدمات شهرداری زرند شده است .

شایان ذکر است در ادامه این نشست سید رسول تهامی نائب رئیس شورای شهر زرند به ارائه گزارشی از اقدامات شورا در این محله داد و گفت: دغدغه همه مدیران شهری و اعضاء شورای شهر رفع مشکلات شهروندان در کمترین زمان ممکن می باشد .

شایان ذکر است سید عباس تهامی ,عباس ایرانمنش,حاج مهدی برهانی ,خانم زمانی از اعضاء شورای شهر و احمد زمانی ، مهندس نوذری ،مهندس محمود زاده ،ضیاءالدینی از شهر داری شهردار زرند را در این نشست همراهی می کردند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات