مهندس مهدلو شهردار زرند : سیما,منظر و فضای شهری باید تغییر کند و تنها راه تغیر نمای فرسوده شهرهمراهی و مشارکت صاحبان مراکز صنعتی و واحدهای صنفی می باشد .

مهندس مهدلو شهردار زرند : سیما,منظر و فضای شهری باید تغییر کند و تنها راه تغیر نمای فرسوده شهرهمراهی و مشارکت صاحبان مراکز صنعتی و واحدهای صنفی می باشد .

با حضور مهندس مهدلو شهردار زرند،رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری و نمایندگان اتاق اصناف شهرستان اولین نشست هم اندیشی شهری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در این نشست رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند به هدف برگزاری این نشست اشاره کرد و گفت:تعامل دو سویه بین مجموعه شهرداری و اصناف باعث بروز اتفاقات خوبی خواهد شد و این دو نهاد می توانند، خدمات بهینه و مناسبتری به شهروندان ارائه دهند .

معاون خدمات شهری شهرداری زرند در ادامه تصریح کرد: بهسازی و ساماندهی فیزیکی پیاده روها ، بازارو معابر اصلی شهر یکی از کارهایست که شهرداری در راستای اجرای آن نیازمند همکاری اصناف می باشد .

وی با اعلام اینکه همایش بزرگ اصناف و بازاریان شهر زرند برگزار می شود گفت:این همایش در راستای برنامه های آموزش شهروندی در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد .

یزدانپناه با اعلام این موضوع که نهضت اسفالت در سطح شهر زرند ادامه خواهد داشت و تمامی معابر خاکی در دستور کار آسفالت قرار دارد اظهار داشت: اقداماتی که در بحث آسفالت و سایر موارد شهرداری به وجود آمده ماحصل همکاری و تفکر بالای شهردار بوده که خوشبختانه توانسته لبخند رضایت را بر لبان شهروندان جاری سازد.

وی شرایط کنونی را بهترین زمان برای اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری اعلام کرد و گفت: انتقال آموزه های شهروندی باعث افزایش چشمگیر و تسریع خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود .

مهندس مهدلو شهردار زرند نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در خصوص تشکیل نشستهای مختلف با اصناف و بازاریان به اقدامات اخیر شهرداری زرند اشاره کرد و گفت:تامین تجهیزات یکی از مهمترین عوامل در بالا بردن راندمان کاری می باشد و باعث افزایش اقدامات عملیاتی می شود .

منتخب شورای شهر زرند اصلاح ساختار شهری را یکی از اهداف شهرداری برشمرد و گفت:سیما,منظر و فضای شهری باید تغییر کند و تنها راه تغییر نمای فرسوده شهرهمراهی و مشارکت صاحبان مراکز صنعتی و واحدهای صنفی می باشد .

مهندس مهدلو در ادامه تصریح کرد:متاسفانه در ادوار گذشته میراث معماری و تاریخی شهر زرند جمع آوری شده است و ما وظیفه داریم با بازآفرینی نمای سنتی شهر هویت گذشته شهری را فراهم نمائیم .

وی در پایان افزود:تعامل و دوستی بهترین عامل برای پیشرفت شهر می باشد و امیدواریم ثمره این نشستها پیشرفت و آبادانی شهر زرند باشد .

شایان ذکر است در ادامه این نشست نمایندگان اصناف به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و خواهان تشکیل کارگروه اصناف و شهرداری برای تغییر چهره معابر شهری شدند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات