بازدید مدیرکل حفاظت  محیط زیست بوشهر با فرماندار شهرستان دشتی

بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر با فرماندار شهرستان دشتی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ، در روز جهانی خاک مدیر کل حفاظت محیط زیست استان  با فرماندار شهرستان دشتی دیدار کرد .

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر در این دیدار گفت: محیط بانان استان بوشهر با تمام مشکلات و کمبودها کار و تلاش می کنند و ماموریت های محوله را به نحو مطلوب انجام می دهند.

فرهاد قلی نژاد از فعال کردن کارگروه پسماند در سطح شهرستان تقدیر کرد و افزود: در حال حاضر پنج دستگاه سنجش آلایندگی هوا در سطح استان وجود دارد که باید با پیگیری های لازم این رقم را افزایش دهیم.

فرماندار دشتی با بیان اینکه بر خرید ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در سطح شهرستان اعتبار اختصاص داده شده، بر ضرورت تسریع در راه اندازی و نصب آن در سطح شهرستان تاکید کرد .

وی از تلاش‌های محیط بانان شهرستان تقدیر کرد و افزود: علی رغم کمبود امکانات و حجم بالای ماموریت ها ولی عزیزان محیط بان با عشق، علاقه و از خودگذشتگی به نحو مطلوب ماموریت های محوله خود را انجام می دهند.

نادری ادامه داد: دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان محسوب می شود که نیازمند توجه جدی به آن می شود.

وی بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در ماموریت ها محیط زیست تاکید کرد و گفت: محیط زیست در اجرای ماموریت های خود از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در سطح شهرستان بیشتر استفاده کند.

قلی نزاد در پایان از تعاملات و همکاری های خوب در سطح استان تقدیر کرد و ادامه داد: اخیرا تعداد زیادی از پرنده های نایاب در سطح استان با مشارکت خوب نیروی انتظامی در سطح استان کشف و ضبط شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات