نخستین دورهمی خبرگزاری های آذربایجان غربی با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد

نخستین دورهمی خبرگزاری های آذربایجان غربی با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد

نخستین دورهمی مدیران خبرگزاری های مستقر در آذربایجان غربی با محوریت اطلاع رسانی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نخستین دورهمی خبرگزاری های آذربایجان غربی با حضور رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

در این دورهمی مدیران خبرگزاری های مختلف به ابراز دیدگاههای انتقادی و پیشنهادی خود در راستای امور فرهنگسرای رسانه و پیشبرد اهداف آن مطالبی را گفته و همچنین با محوریت حرکت در راستای اطلاع رسانی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب نکاتی را مطرح کردند.

در این نشست صمیمی راهکارهای تعامل و همکاری بین اصحاب رسانه و خبرنگاران و ایجاد حس صمیمیت و همگرایی بین آنها بحث شد و همچنین درباره راهکارهای سیاستگزاری رسانه ای در مجموعه شهرداری ارومیه و آسیبهای موجود نیز مباحثی مطرح شد.

مدیران خبرگزاری های تسنیم، فارس، بسیج، پلیس،مهر، باشگاه خبرنگاران جوان، تابناک، ایلنا و همچنین سردبیر خبرگزاری شبستان و نمایندگان خبرگزاری های ایرنا و صداوسیما از جمله حاضرین در اولین دورهمی خبرگزاری های مستقر در آذربایجان غربی بودند.

این دورهمی صرفاً برای مدیران خبرگزاری های مستقر در آذربایجان غربی برگزار شده بود و دورهمی های بعدی در هفته های آینده با پنج  عنوان مدیران سایتهای خبری، نشریات مکتوب، فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، خبرنگاران و سردبیران رسانه ها برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است پیش از این نیز نخستین دورهمی از مجموعه دورهمی های برنامه ریزی شده برای اصحاب رسانه با حضور عکاسان خبری ارومیه برگزار شده بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات