بازدید جمالی نژاد از کارخانه واگن سازی ایریکو

بازدید جمالی نژاد از کارخانه واگن سازی ایریکو

معاون عمران و توسعه امور شهر و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شامگاه پنجشنبه ۱۵ آذر ماه، از کارخانه شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) در شهر ابهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، قرارداد تامین ۳۱۵ دستگاه واگن در سال ۱۳۸۷ به منظورتامین ناوگان مترویی خطوط اول سازمانهای قطار شهری تبریز، شیراز و اصفهان با شرکت واگن ساز چینی پوژن منعقد شده که به موجب آن از ۳۱۵ دستگاه واگن مذکور، ۱۰۰ دستگاه واگن در کشور چین به صورت CBU تولید شده که هم اکنون در اختیار بهره برداران در سه شهر قرار گرفته است و شرکت ایریکو به عنوان شریک ایرانی شرکت پوژن چین برای تامین ۲۱۵ دستگاه واگن در داخل کشور تعین و قرارداد با این شرکت سال ۱۳۹۵ منعقد شد.

تاکنون ۳۰ دستگاه بدنه واگن از این قرارداد در کارخانه ایریکو ساخته و به تازگی ۸۰ دستگاه واگن دیگر نیز به این قرارداد اضافه شده است.

در جریان دیدار دکتر جمالی نژاد از شرکت ایریکو که به همراه مهندس رجب صلاحی مدیر کل دفتر حمل و نقل ریلی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و برخی از مسئولان استان زنجان صورت گرفت طی بازدید از سالن های مختلف تولید کارخانه ایریکو، با روند انجام پروژه های طرح گسترش و تولید واگن های متروی این شرکت نیز از نزدیک آشنا شدند.

همچنین در جلسه ای که در پایان این بازدید تشکیل شد، مسایل ومشکلات این شرکت در زمینه تولید واگن های مترو مطرح و در خصوص آنها تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر جمالی نژاد در این جلسه ابراز امیدواری نمود که شرکت ایریکو با اتکا به متخصصان و کارکنان پرتلاش خود بتواند ظرفیت تولید خود را افزایش داده وبصورت جدی درعرصه تولید انواع واگن های شهری فعالیت نماید و ضمن ارتقای جایگاه خود در صنعت کشور به عنوان یکی از مراکز و قطب های تولید متروی کشورمطرح شود.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات