تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین با توجه به برنامه های این شهرداری برای گسترش گردشگری شهری از کارهایی است که می تواند الگوی خوبی برای سایر شهرداریهای کشور باشد .

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد که روز جمعه ۱۶ آذر از پروژه های شهرداری قزوین بازدید می کرد، اظهار کرد: گسترش گردشگری یکی از برنامه‌های شهر قزوین برای توسعه شهری است و در این راستا به تازگی شهرداری قزوین نخستین اتوبوس گردشگری دو طبقه را برای ارایه خدمات به گردشگران در مسیر ویژه گردشگری این شهر راه اندازی کرده است .

وی ابرازامیدواری نمود که فعالیت این اتوبوس خاص بین مقاصد گردشگری شهر قزوین در بافت تاریخی و سایر مقاصد گردشگری شهر باعث رضایتمندی گردشگران و مسافران و اهالی شهر قزوین شود.

جمالی نزاد همچنین گفت: اقدام ارزشمندی که سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین انجام داده، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است که می تواند به عنوان قطب بازسازی ناوگان فرسوده کشور معرفی شود.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: ما آمادگی داریم در ساخت اتوبوس از تجربه و نگاه ارزشمند شهرداری قزوین استفاده کنیم و سفارش کار بدهیم .

جمالی نژاد همچنین از محمد حسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و همکارانش تقدیر نمود.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات