نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

شهردار ارومیه از زحمات نیروهای شهرداری در روزهای بارانی و موفقیت آنها در کنترل آبهای سطحی و نیز اقدامات عمرانی در طول سال گذشته  در نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور در نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه گفت:  شهروندان ارومیه در حوادث غیرمترقبه از سوی شهرداری بیمه شده اند .

شهردار ارومیه همچنین گزارشی از ماموریت چندروزه خود در ترکیه ارائه داد و بیان کرد  پیشنهاد کردم اجلاس بعدی مجمع شهرداران آسیایی در سال ۲۰۲۰ در ارومیه برگزار شود که در صورت تصویب اجرایی خواهد شد .

وی از شورای معاونین خواست تا تمام تلاششان را برای پرداخت حقوق مهر ماه و یک اضافه کار بکار گیرند تا کارکنان شهرداری در آستانه شب یلدا بتوانند اموراتشان را بگذرانند.

عدل دوست، معاون شهرسازی و قائم مقام شهردار ارومیه گزارشی از میزان صدور پروانه های ساختمانی در مناطق پنج گانه شهرداری ارائه کرد و خبر خوبی از افزایش ۶ درصدی درآمدهای شهرداری در موضوع عوارض نوسازی دارد و از شهروندان تشکر کرد و از آنها خواست که این موضوع تداوم داشته باشد تا شهرداری نیز بتواند خدماتی شایسته مردم انجام دهد.

در این نشست گزارش حسابرسی سازمان های شهرداری در موضوع هزینه های جاری و حقوق موضوع دیگر جلسه بود .

تجلیل از تلاشهای و خدمات  محرم تیزکار، (معاون مالی اداری سابق شهرداری و مشاور شهردار ارومیه در امور ایثارگران) در طول دوره خدماش در شهرداری و تبریک روز حسابداری و قدردانی از تلاشهای کارکنان حوزه مالی حسن ختام جلسه بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات