پیام شهردار ارومیه به مناسبت ۱۶ آذر؛ روز دانشجو

پیام شهردار ارومیه به مناسبت ۱۶ آذر؛ روز دانشجو

شهردار ارومیه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو پیامی صادر کرد.

در پیام محمد حضرت پور آمده است؛

بسمه تعالی

۱۶آذر به عنوان روز دانشجو در تقویم ثبت شده است، روزی که نماد آزادی خواهی و استکبارستیزی در کنار علم آموزی است.

در این روز خون جوانان دانشجویی به ناحق ریخته شد که خواستار استقلال و آزادی در کشور و رهایی حکومت از یوغ استکبار و دوری گزیدن دولت از استبداد بودند.

روز دانشجو فرصتی است تا این نکته را یادآور شویم که دانشجویان همواره در حط مقدم مبارزه با استکبار و غرب ستیزی بوده اند و در این راه جان خود را نیز داده اند تا پیام خود را به نسل های آینده با صدای رسا برسانند و از این رو باید دانشجویان امروزی با مطالعه تاریخ و اندیشه های دانشجویان مبارز همیشه در صف اول استکبارستیزی و دفاع از انقلاب اسلامی که عزت، استقلال و آزادی واقعی را به ارمغان آورد، باشند.

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی افزایش میزان سواد، توسعه دانشگاهها و در نتیجه افزایش دانشجویان در تمامی مناطق کشور بوده که امری مبارک و بسیار عالی برای آینده کشور است.

اینجانب  ۱۶ آذر روز دانشجو را بر دانشجویان تمامی دانشگاههای و مراکز آموزش عالی سطح کشور و به ویژه دانشجویان مرکز علمی کاربردی شهرداری ارومیه و همچنین همکاران عزیزم در شهرداری که در حال تحصیل و علم آموزی در مقاطع مختلف در دانشگاههای کشور هستند، تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان برای همه آنها  آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات