۸۰ درصد ظرفیت نمایشگاه شهر هوشمند مشهد تکمیل شد

۸۰ درصد ظرفیت نمایشگاه شهر هوشمند مشهد تکمیل شد

۸۰ درصد ظرفیت نمایشگاه شهر هوشمند مشهد تکمیل شد

مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد از استقبال خوب استارتاپ‌های فعال و نوپای شهری برای شرکت در این نمایشگاه و تکمیل ظرفیت ۸۰ درصدی بخش استارتاپ‌های این نمایشگاه در فاصله زمانی ۲۵ روز مانده به برگزاری آن خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی اردکانی با بیان این مطلب اعلام کرد: با وجود زمان باقی مانده تا پایان مهلت ثبت نام، تاکنون بیش از ۸۰ درصد از ظرفیت نمایشگاه برای حضور استارتاپ‌های نوپا تکمیل شده است.
مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند افزود: حوزه استارتاپ‌ها از بخش‌های جذاب نمایشگاه‌های حوزه فناوری و هوشمندسازی بوده و این کسب‌وکارهای نوپا همواره روح تازه‌ای را به کالبد خدمات هوشمند شهری دمیده‌اند.
اردکانی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حضور استارتاپ‌های نوپا در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند اعلام کرد: استقبال استارتاپ‌های حوزه شهر هوشمند بسیار خوب بوده و تاکنون بیش از ۸۰ درصد از فضای اختصاص داده‌شده به این کسب وکارها تکمیل شده است.
وی افزود: با توجه به این استقبال خوب، امکان اختصاص فضای بیشتر به استارتاپ‌ها وجود دارد و کمیته برگزاری درحال بررسی این موضوع است.
گفتنی است؛ هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند با حضور استارتاپ‌های خط‌شکن، شرکت‌های سطح یک حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت‌های الکترونیک، استارتاپ‌های نوپای حوزه خدمات شهری و حامیان استارتاپ‌ها، از ۱۲ تا ۱۶ دی‌ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهدشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات