برگزاری مراسم رونمایی از پلاک افتخار قهرمان و پیشکسوت دوچرخه‌سواری/  ...

برگزاری مراسم رونمایی از پلاک افتخار قهرمان و پیشکسوت دوچرخه‌سواری/ ...

برگزاری مراسم رونمایی از پلاک افتخار قهرمان و پیشکسوت دوچرخه‌سواری/ نصب ۶ پلاک افتخار تا پایان سال جاری

مراسم رونمایی از پلاک افتخار مرحوم احمد احمدی ناصری با حضور مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این مراسم که به میزبانی منطقه ۳ مشهد در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد، عنوان کرد: با نگاه ویژه شورای پنجم اسلامی شهر و در راستای تجلیل از مفاخر ورزشی شهر مشهد از پلاک افتخار مرحوم احمد ناصری (بابا ناصری) تقدیرشد.
حسن نوری افزود: مرحوم ناصری سابقه عضویت در تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات آسیایی ۱۳۵۳ خورشیدی در تهران و مربی‌گری تیم ملی کشور را در کارنامه افتخارات خود دارد.
وی تصریح کرد: این اسطوره دوچرخه سواری مشهد و استان در رقابت‌های متعدد کشوری حضور داشته و توانسته با کسب عناوین قهرمانی یکی از برترین‌های این رشته در کشور باشد.
معاون سلامت وتربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به اطلاق لقب "بابا ناصری" به این پیشکسوت دوچرخه سواری از سوی ورزشکاران مشهد اشاره کرد و گفت: اغلب پیشکسوتان دوچرخه‌سواری در مشهد مدتی شاگرد این مرحوم بوده‌اند.
نوری ادامه داد: براساس سیاست‌های شهرداری مشهد تاکنون از ۱۸ پلاک افتخار در سطح شهر نصب شده و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا انتهای سال ۶ پلاک دیگر نیز رونمایی خواهد شد .
وی تصریح کرد: همچنین به منظور حفظ و بهره‌مندی از نسل‌های بعدی از افتخارات مفاخر ورزشی استان شهرداری مشهد اقدام به طراحی گنیجنه ورزشی کرده است.
نوری افزود: در این طرح اطلاعات، سوابق ورزشی جمع‌آوری و هدیه‌ای از پیشکسوتان جهت اهدا به موزه دریافت می‌شود تا آیندگان از گنجینه با ارزش بهره مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات