مرمت ایستگاه ها و تعمیر خودرو های عملیاتی

مرمت ایستگاه ها و تعمیر خودرو های عملیاتی

در ادامه روند بازسازی و مرمت ایستگاه ها و تعمیر خودرو های عملیاتی , رئیس سازمان آتش نشانی این بار از ایستگاه کوی انقلاب بازدید بعمل آورد و دستور اقدامات لازم جهت رفع نواقص ایستگاه مربوطه را صادر کرد .
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز صبح امروز هجدهم آذر ماه سال جاری،  آتش پاد علی تراب پور رئیس سازمان آتش نشانی در ادامه بازدید از ایستگاه ها و خودرو های عملیاتی گفت: خوشبختانه روند بازسازی خودرو ها و مرمت ایستگاه های عملیاتی سازمان در جهت خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان عزیز در حال انجام است و همکاری پرسنل زحمتکش در این راستا نیز منجر به کاهش هزینه های مالی شده است که امیدواریم با تلاش شبانه روزی و تسریع در بازسازی ناوگان عملیاتی بتوانیم خدمتی شایسته و در خور شهروندان گرامی ارائه کنیم.
اهم اقدامات صورت گرفته در هفته های گذشته شامل تعمیر سرویس بهداشتی، تعمییر کابین خودرو ها، مرمت و رنگ آمیزی سالن ورزش، رنگ آمیزی دیوار های ایستگاه، تعمیر پارکینگ، و . . . است.
آتش پاد تراب پور همچنین با تقدیر و تشکر از پرسنل سازمان آتش نشانی ادامه داد: مدیریت سازمان با استفاده از تخصص و تجربیات پرسنل خدوم و زحمتکش و همچنین با کمترین هزینه ممکن عملکرد مطلوبی را در جهت تعمیر، بازسازی و مرمت ایستگاه ارائه خواهد داد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات