رستورانها و سفره خانه های سنتی سطح منطقه دو ساماندهی می شوند

رستورانها و سفره خانه های سنتی سطح منطقه دو ساماندهی می شوند

جلسه مشترک کمیته درآمدی در راستای ساماندهی و نظارت کافی بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات صنف رستورانها و سفره خانه های سنتی در منطقه دو شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، جلسه مشترک کمیته درآمدی به ریاست جامعی معاون مالی و اقتصادی منطقه دو و با حضور رادهوش معاون اتاق اصناف، نظری نماینده تام الاختیار بهداشت غرب اهواز و جعفری رئیس اتحادیه سالن های غذا خوری و تالارهای کلانشهر اهواز در سالن جلسات ساختمان شهرداری منطقه دو اهواز برگزار شد.

در این جلسه معاون مالی واقتصادی منطقه دو ضمن ارائه گزارش حاکی از وضعیت و تعداد فعالیت صنفی در قالب اغذیه فروشی و اهمیت نظارت بر این واحدهای صنفی، ارتباط نزدیک و همکاری مستمر ارگانهای مربوطه در زمینه ساماندهی و بویژه بهداشت و امنیت اجتماعی را گوشزد کرد.

جامعی افزود: مصوبات اتخاذ شده این جلسه بمنظور هماهنگی های بیشتر و عملکرد بهتر بوده که در این جلسه مقرر گردید شهرداری منطقه دو با همکاری مرکز بهداشت غرب اهواز نسبت به ارائه لیستی از رستورانها، سفره خانه ها و کافی شاپ های فعال و فاقد مجوز تجاری و بهداشتی را به امور صنفی و اتحادیه مربوطه جهت بررسی پروانه کسبی ارجاع نمایند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر گردید امور صنفی و اتحادیه مربوط بعد از بررسی لیست ارائه شده، نسبت به معرفی موارد فاقد پروانه کسبی اقدام کنند و موارد دارای تخلف ، همزمان و بصورت مشترک توسط بازرسان شهرداری، امور صنفی، اتحادیه و مرکز بهداشت مورد بازدید قرار گرفته و اخطاریه های لازم صادر گردد.

وی در پایان از حضور مسئولین در امر ساماندهی واحدها و امنیت شهروندان ابراز خرسندی و تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات