۵۷ سایبان ایستگاه های  اتوبوس  درسنندج رنگ آمیزی و بازسازی شد

۵۷ سایبان ایستگاه های اتوبوس درسنندج رنگ آمیزی و بازسازی شد

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج خبر داد: با هدف رفاه حال شهروندان ۵۷ سایبان ایستگاه های اتوبوس درسطح شهر سنندج رنگ آمیزی، ترمیم و بازسازی شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهر سنندج: سایبان های ایستگاههای اتوبوس سطح شهر رنگ آمیزی وبازسازی شد.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت : با هدف رفاه حال شهروندان این سازمان در معابر اصلی سطح شهر و ایستگاههای مبدا ومقصد و همچنین ایستگاههای که بیشترین تجمع مسافررا دارند سایبان های تعبیه نموده است.
مهندس امیر جمشید نژاد بیان کرد : فرسوده شدن و شکسته شدن بسیاری از سایبان های در ایستگاههای سطح شهر در معابر اصلی چهره بسیار نازیبای را بوجود آورده بود.
وی گفت : با هدف رفاه حال شهروندان وهمچنین ارتقاء بصری سایبانها در ایستگاههای سطح شهر عملیات رنگ آمیزی و ترمیم وبازسازی آن در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
مهندس جمشید نژاد از رنگ آمیزی، بازسازی و ترمیم ۵۷ سایبان ایستگاه اتوبوس درسطح شهر خبر داد و گفت : در راستای تنظیف این سایبان ها بصورت مستمر نسبت به شست شو آن اقدام می شود.
وی عنوان کرد : نصب پرچسپ های تبلیغاتی یکی از مشکلاتی است که متاسفانه برخی از شرکت ها با چسپاندن این برچسپ ها باعث می شود نمای این سایبان ها از لحاظ بصری بسیار نازیبا شود.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: شهروندان در حفظ و نگهداری سایبان های بازسازی شده ایستگاههای اتوبوس ها این سازمان را در خدمات رسانی مناسب یاری کنند.
در حال حاضر ۹۳ دستگاه اتوبوس در ۱۸ خط در حال خدمت رسانی و جابجایی شهروندان در سطح شهر هستند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات