سرپرست شهرداری مراقبت ها و نظارت های لازم را بکار ببندد

سرپرست شهرداری مراقبت ها و نظارت های لازم را بکار ببندد

دکتر کاوه فلک افلاکی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک در صحن علنی شورا ضمن گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره دانشجویان انقلاب و جنگ تحمیلی و همچنین فرا رسیدن سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و سالروز شهادت آیت الله دستغیب گفت :در اینجا جا دارد به حادثه تروریستی چابهار اشاره کنم که منجر به شهادت و زخمی شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شد، لذا شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، با خانواده های مصیبت دیده در این حادثه ابراز همدردی می کند و ضمن ابراز انزجار از این اعمال پلید، با خانواده دو شهید فارس و بلوچ این حادثه همدردی خود را ابراز می نماید . به امید اینکه روزی فرا برسد که ریشه ترور و تروریسم در ایران و جهان خشکانده شود تا دیگر شاهد حوادث تروریستی در هیچ نقطه ای از عالم نباشیم.
وی افزود: دوران سرپرستی به لحاظ اینکه بین ۲ تحویل و تحول قرار دارد مهم است و می بایستی سرپرست شهرداری مراقبت ها و نظارت های لازم را در جهت کنترل بهتر برای اینکه قرارداد بی ضابطه و یا اتفاق خاصی در شهرداری نیفتد، به کار ببندد.
دکتر فلک افلاکی همچنین در حضور آبایی مدیر کل تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی به ارایه سوالاتی پیرامون وضعیت ایمنی کارگران در محیط کار و حوادث ناشی از کار، برگزاری دوره های آموزشی برای کارگران توسط اداره کار و همچنین زمینه‌های همکاری شهرداری با اداره کل تعاون کار و رفاه امور اجتماعی پرداخت.
وی افزود: بعضا شاهد هستیم که شرکت های پیمانکار که برای شهرداری تامین نیرو انسانی انجام می دهند از شهرداری مفاصا حساب گرفته ولی حق و حقوق نیرو ها را پرداخت نمی‌کنند لذا میبایست زمان عقد قرارداد به صورتی وارد عمل شد که شهرداری بتواند در مورد تایید صلاحیت این شرکت ها از اداره تعاون کار و امور اجتماعی استعلام بگیرد
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات