آغاز عملیات جمع آوری تبلیغات غیر مجاز در سطح شهر اراک

آغاز عملیات جمع آوری تبلیغات غیر مجاز در سطح شهر اراک

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک وهاب حمزه لو معاون سیما و منظر ، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک در این خصوص گفت: عملیات جمع آوری تبلیغات غیر مجاز سطح شهر، که تصویر نازیبایی به مبلمان شهری داده، پس از انجام مراحل قانونی ،توسط واحد مبلمان و تبلیغات شهری این سازمان آغاز شده است،.
حمزه لو افزود: واحدهای اجراییات و مبلمان شهری سازمان با هماهنگی های انجام شده، از روز ۱۵ آذر ماه ۹۷، برای پاکسازی تبلیغات غیر مجاز اقدام عملی لازم را در دستور کار قرار داده اند.
معاون سیما و منظر ،سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری اراک از کسبه و همشهریان در مناطق مختلف شهر اراک درخواست نمود که برای رفع آلودگی های بصری و تبلیغات غیر مجاز به طور خودجوش و قبل از ورود این واحد اقدامات لازم را انجام دهند.
وی در خصوص رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس سطح شهر اراک، اظهار داشت:طبق سنوات گذشته و به منظور زیباسازی و احیای مبلمان شهری در حال حاضر رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس کوی امام علی(ع) و خیابان مالک اشتر واقع در منطقه ۳ اراک در دست اجرا می باشد.
حمزه لو با اشاره به اینکه دیوار انتهای خیابان امام(ره) به طرحی از گل مزین شد، گفت:کارگران هنرمند واحد اجراییات معاونت سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری جهت خدمت به شهروندان ، دیوار انتهای خیابان امام خمینی (ره) را که با تبلیغات غیر مجاز تصویری نازیبا را به منطقه داده بود ، با طراحی و نقاشی گلهای زیبا ، جانی دوباره بخشیدند،همچنین به دنبال پاکسازی دیوارهای آلوده سطح شهر یکی از دیوارهای آلوده خیابان شهید رجایی که تصویری مخدوش در مرکز شهر ایجاد نموده بود ، طراحی و سپس نقاشی شد.
وی ادامه داد: از دیگر اقدامات نصب نیمکت های سنگی در مسیر پیاده روی کوهنوردان در دره گردو است که جانمایی شده تا همشهریان که برای ورزش و یا تفرج به دره گردو میروند با خیالی آسوده جهت استراحت از این نیمکت های سنگی استفاده نمایند.
معاون سیما و منظر ،سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری اراک در ارتباط با رنگ آمیزی استپرها در سطح شهر عنوان نمود: این نوع رنگ آمیزی که در حدود سه ماه است شروع گردیده ،در راستای ایجاد فضای نشاط و رضایتمندی همشهریان صورت می گیرد
این واحد در حال حاضر در منطقه ۳ شهری و در محدوده کرهرود و سنجان فعال می باشند.



:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات