شورای سیاست گذاری دومین...

شورای سیاست گذاری دومین...

جلسه شورای سیاست گذاری دومین سمپوزیوم مجسمه سازی خشت خام یزد صبح روز شنبه هفدهم آذرماه در دفتر معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد تشکیل شد.

به گزارش معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد، در این جلسه که با حضور سرپرست شهرداری، معاون شهرسازی و معماری، معاون خدمات شهری، روسای سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی و سیما، منظر و فضای سبز، رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد، هنرمندانی از انجمن هنرهای تجسمی و دیگر کارشناسان شهرداری برگزار شد در خصوص موارد مختلف مرتبط با برگزاری سمپوزیوم نظیر زمان و محل برگزاری، اعضای هیات داوران، جوایز، پوشش خبری و رویدادهای جانبی همفکری و تصمیم گیری شد.

مجتبی فرهمند، معاون شهرسازی و معماری و رئیس شورای سیاست گذاری در خصوص این دوره از سمپوزیوم گفت: برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره این رویداد در سال گذشته و استقبال بسیار خوبی که به همراه داشت عزم ما را در برگزاری دومین دوره آن جدی تر ساخت و تلاش می شود با بهره گیری از تجربیات دوره قبل، شاهد ارتقای کیفیت و رسیدن به معیارهای مطلوب برای برگزاری بین المللی آن در سال های آتی باشیم.

وی افزود: در نظر داریم این رویداد در هفته هنر خشت خام و همزمان با برگزاری کارگاه بین المللی معماری خشتی در دهه سوم بهمن ماه سال جاری برگزار شود تا استفاده حداکثری از حضور هنرمندان، میهمانان و گردشگران صورت پذیرد.

فرهمند گفت: برگزاری نمایشگاه و تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکاسی از بافت تاریخی و همچنین برگزاری مسابقه فیلم کوتاه یک روز در یزد که با همکاری یونسکو برگزار می شود از رویدادهای جنبی در این هفته می باشد و در نظر داریم برگزیده مسابقه فیلم کوتاه برای اعزام به لهستان و شرکت در مسابقه بین المللی فیلم کوتاه شهرهای ثبت میراث جهانی معرفی شود.

شایان ذکراست دومین دوره سمپوزیوم مجسمه سازی معماری خشتی قرار است از تاریخ ۲۱ بهمن و به مدت ۱۰ روز کاری برگزار شود و شرایط شرکت در آن طی فراخوانی در اوایل آذرماه اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات