کارگاه آموزشی مدیریت پسماند در بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ، همزمان با روز جهانی  خاک دوره آموزشی مدیریت پسماند با حضور فرماندار محترم شهرستان دشتی ، مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست بوشهر ، بخشداران بخش های مرکزی ، کاکی و شنبه وطسوج ، شهرداران شهرهای شهرستان ، دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان ، ریاست ادارات عضو کارگروه مدیریت پسماند شهرستام و اصحاب رسانه در سالن ارشاد اسلامی شهرستان برگزارگردید .

مصطفی رشیدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی در خصوص بحث محیط زیست و اهمیت خاک  و مدیریت پسماند و کارهای انجام گرفته در این حوزه توضیحاتی ارائه                     و از همکاری دستگاههای عضو کارگروه که در مبحث مدیریت پسماند با اداره محیط زیست همکاری  نموده بودندتشکر کرد .

در ادامه نادری  فرماندار شهرستان دشتی  ضمن تشکر از محیط زیست جهت برگزاری این دوره در خصوص  نقش و اهمیت محیط زیست  و جایگاه آن بعنوان یک ابزار در توسعه سیاسی و اجتماعی کشور توضیحاتی ارائه نموده و خاطر نشان نمودند که با رعایت اصول محیط زیست جامعه دارای نشاط خواهد شد و به رشد خواهد رسید.

فرماندار دشتی در قسمتی از سخنان خود بر اختصاص بوجه جهت راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا شهر خورموج اشاره و بر راه اندازی هرچه سریعتر آن تاکید نمودند .

ایشان در مورد کارگروه پسماند شهرستان نیز خاطر نشان نمودند که جلسات بصورت منظم برگزار و در مورد برطرف نمودن مشکلات زیست محیطی در این جلسات تصمیم گیری می گردد .

نادری در پایان از تلاش شبانه روزی پرسنل و محیط بانان محیط زیست که با توجه به کمبود امکانات با عشق و علاقه از انفال الهی محافظت می نمایند تشکر نمودند .

شایان ذکراست تدریس مباحث کاربردی و عملی کارگاه آموزشی مدیریت پسماند را قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست  استان بوشهر به عهده داشت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات