تمرکز تیم شهرداری تبریز روی مسائل فنی است/ داوران به استادشان خودشیرینی کردند

تمرکز تیم شهرداری تبریز روی مسائل فنی است/ داوران به استادشان خودشیرینی کردند

حیدر جعفری امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به بازی تیمش در خانه تیم اکسین البرز اظهار کرد: از لحاظ فنی بازی خوبی برای ما بود و بچه ها خیلی عالی و طبق برنامه کار کردند. ما تمام راه های نفوذ حریف را بسته بودیم و برای ۳۰ دقیقه پایانی هم برنامه داشتیم تا با اضافه کردن نفرات سرعتی در فاز حمله، بتوانیم به گل برسیم و حتی سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: ما گل اول را روی اشتباه فردی دریافت کردیم و نفری که قرار بود در بازگشت به زمین خودی سریع عمل کندف اشتباه کرد و از همان فضا گل خوردیم. اما گل دوم، هدیه تیم داوری به تیم اکسین بود که موجب شد تا تلاش های بچه های ما حاصلی نداشته باشد.
جعفری به بازی خوب شاگردانش در ۳۰ دقیقه پایانی اشاره کرد و گفت: ما در این دقایق از مسابقه، به بازی مسلط بودیم و نمایش برتری نسبت به حریف داشتیم و این موضوعی بود که سرمربی تیم اکسین هم در پایان بازی به آن اذعان کرد. ما در دقایقی که حریف را تحت فشار قرار داده بودیم، به گل هم رسیدیم اما متاسفانه تیم داوری اجازه کسب امتیاز به تیم شهرداری تبریز را نداد.
وی با انتقاد از عملکرد تیم داوری این بازی، بخصوص امید افخمی کمک داور اول این دیدار، تاکید کرد: متاسفانه ما در بازی های این فصل کاملا از داوری ضربه خورده ایم و به غیر از بازی با شهرداری ماهشهر که داوری هیچ تاثیری در باخت ما نداشت و من در پایان بازی از قضاوت داور و کمک هایش تشکر کردم، تقریبا در بقیه بازی ها تیم ما از تصمیمات داور ضربه خورده است. در دیدار با اکسین، متاسفانه داور و بخصوص کمک اول او در تصمیم خود اشتباه کردند و پنالتی که دروازه بان ما مهار کرده بود را قبول نکردند و به اشتباه حکم به تجدید آن دادند. همین کمک داور، در بازی ما برابر گل گهر سیرجان با اشتباه خود موجب اخراج و دریافت گل تساوی و از دست رفتن پیروزی خانگی ما شد و با تصمیم اشتباه وی، هنوز هم محرومیت چند جلسه ای بازیکن ما تمام نشده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز عنوان کرد: سئوال من این است که اگر تیم ما در چنین شرایطی یک بر صفر از اکسین پیش بود و پنالتی ما اینگونه توسط گلر حریف مهار می شد، آیا حکم به تجدید آن می دادند؟ قطعا اینگونه نمی شد چون تمام تمرکز تیم ما روی مسائل فنی است و به مسائل بیرون از زمین فوتبال توجهی نمی کنیم. آقای یدی سرپرست تیم اکسین، استاد داورانی است که در این بازی قضاوت می کردند و آنها بخاطر اینکه پیش استادشان خودشیرینی کنند، این تصمیمات اشتباه را علیه تیم ما اتخاذ کردند.
وی افزود: چنین صحنه ای در بسیاری از بازیها رخ می دهد اما هرگز پنالتی را تکرار نمی کنند. این نشان می دهد که تصمیم کمک داور اول این بازی مشکوک و به سود تیم اکسین بود و از طرفی شاید او با تیم ما مشکل دارد که در دو بازی مهم اینگونه علیه ما تصمیم می گیرد و داور وسط را تحت تاثیر قرار می دهد.
جعفری در خاتمه گفت: امیدوارم کمیته محترم داوران به این مسائل ورود کند و جزئیات این اتفاقات را بررسی کند تا تیم تیم هایی مثل شهرداری تبریز که به فکر ارائه فوتبال سالم و فنی هستند، از اینگونه اشتباهات مشکوک داوری متضرر نشوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات