یک گل شهرداری، یک گل اکسین، یک گل داور!

یک گل شهرداری، یک گل اکسین، یک گل داور!

به گزارش شهریار، هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد باخت دو بر یک تیم جوان و بومی شهرداری تبریز در زمین تیم ثروتمند اکسین البرز بود. دیداری که با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان تمام شد و گل دوم تیم اکسین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید .

این پنالتی که توسط محمد ابراهیمی مهاجم سابق تراکتورسازی به گل تبدیل شد، ابتدا توسط وحید مهدی خانی دروازه بان تیم شهرداری تبریز مهار شد اما کمک داور اول که روی خط عرضی زمین و موازی خط دروازه قرار داشت، این صحنه را خطا تشخیص داد و اعتقاد داشت که گلر تیم شهرداری قبل از ضربه یک گام به جلو حرکت کرده است. البته تصاویر تلویزیونی چندان گویای صحت این خطا نبود و به نظر می رسید که امید افخمی کمک داور اول این بازی تصمیم سختگیرانه و احتمالا اشتباه علیه تیم شهرداری تبریز اتخاذ کرده است. با تجدید این پنالتی، ضربه مجدد محمد ابراهیمی تبدیل به گل شد تا با این گل تیم اکسین بتواند سه امتیاز بازی خانگی را به حساب خود واریز کند. با این حساب می توان گفت که گل دوم اکسین هدیه تیم داوری بود و در مقابل یک گل شهرداری تبریز و یک گل اکسین، یک گل هم تیم داوری به ثمر رساند !

افخمی همان کمک داوری است که در دیدار تیم های شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم، با اشتباه خود موجب جنجال زیاد و اخراج بابک نوین مدافع چپ تیم تبریزی شد و پس از ۱۰ نفره شدن این تیم بود که گل گهر توانست گل تساوی را به ثمر برساند .

شهرداری تبریز تیمی است که امسال از اشتباهات داوران بسیار متضرر شده و چه بسا اگر این اشتباهات رخ نمی داد، حالا این تیم در ردیف مدعیان و بالانشینان جدول قرار داشت .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات