ارایه بودجه سال آینده شهرداری به شورا، همراه با برنامه

شهردار کرمان خبر داد:


ارایه بودجه سال آینده شهرداری به شورا، همراه با برنامه



سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان گفت: بودجه سال آینده شهرداری، همراه با برنامه خواهد بود.
سیدمهران عالم‌زاده، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، با اشاره به فعال ‌شدن حوزه برنامه‌ریزی در شهرداری کرمان گفت: بودجه امسال حتماً همراه با برنامه خواهد بود و نه‌تنها برنامه سه‌ساله، بلکه برنامه پنج‌ساله شهرداری تدوین خواهد شد تا شورای اسلامی و شهردار آینده نیز در قالب همین برنامه حرکت کنند.
وی در ادامه، ضمن گرامی‌داشت روز دانشجو گفت: به مناسبت روز دانشجو، با ابتکار شهردار منطقه دو، در این منطقه بین دانشجوها مسابقات معماری برگزار می‌شود تا جامعه دانشجویی را به مشارکت بگیریم.
شهردار کرمان هم‌چنین ضمن گرامی‌داشت هفته معلولان، با بیان این‌که در این زمینه دوسه کار را همزمان شروع کردیم، گفت: ستاد مناسب‌سازی شهر برای معلولان، در راستای ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر شکل گرفته است.
عالم‌زاده به تدوین ضوابط حوزه مناسب‌سازی شهر برای معلولان اشاره کرد و گفت: این ضوابط طی یک‌ماه آینده منتشر خواهد شد.
شهردار کرمان افزود: پس از انتشار این ضوابط، با هماهنگیِ سازمان نظام مهندسی ساختمان، پروانه ساختمانی ساختمان‌های عمومی و مجتمع‌های مسکونی، براساس ضوابط صادر خواهد شد؛ ضمن این‌که در هنگام صدور گواهی پایان‌کار، باید این ضوابط رعایت شده باشد.
عالم‌زاده ادامه داد: پروژه‌های شهری ازجمله پارک‌ها و معابر نیز براساس ضوابط مناسب‌سازی، اجرا می‌شود؛ ضمن این‌که در دوره اخیر ضوابط مناسب‌سازی در پروژه‌های شهری دیده شده است.
وی بیان کرد: هم‌چنین تلاش می‌کنیم تا نواقص پروژه‌هایی هم که پیش از این اجرا شده، برطرف شود. شهردار کرمان افزود: در چهار منطقه شهری چهار معبر و چهار بوستان به‌طور کامل مناسب‌سازی خواهد شد.
عالم‌زاده از پرداختن به این موضوع در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم خبر داد و گفت: مردم باید توجه کنند که فاصله سلامت تا معلولیت، یک لحظه است و در واقع مشکل معلولان، مشکل ماست؛ بنابراین، باید افراد دارای معلولیت‌های مختلف را درک کنیم.
وی افزود: در حوزه حمل‌و‌نقل نیز اکنون یک اتوبوس ویژه معلولان وجود دارد که تلاش می‌کنیم این ظرفیت دو تا سه برابر افزایش پیدا کند.
عالم‌زاده در رابطه با ایجاد گرم‌خانه در نقاط مختلف شهر کرمان هم گفت: در این رابطه با ستاد تسهیل‌گری جلسه‌ای داشتیم که مقرر شد خیران در محله صنعتی و فیروزآباد، نسبت به ساخت گرم‌خانه اقدام کنند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱۰۲۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۷۰۵.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۷۷۸.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات